וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: נעצר חשוד באונס אכזרי ברחובות

12.12.2011 / 9:39

היום הוארך מעצרו של חשוד באונס האכזרי שארע בשנת 2009, בו פרץ צעיר לבית אם חד הורית, ביצע את זממו לעיני ילדיה, ושדד כסף מדירתה. החשוד: תושב רחובות, שככל הנראה תכנן המעשה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שני) את מעצרו של החשוד בביצוע אונס אכזרי באם חד הורית ברחובות לעיני ילדיה לפני כשנתיים. החשוד נעצר אתמול על ידי משטרת מרחב השפלה. על פי החשד האנס פרץ לביתה של האישה באישון לילה, וביצע את זממו באכזריות, לאחר מכן שדד סכום כסף מדירתה ונמלט מהמקום. המשטרה ערכה סריקות נרחבות אחר החשוד אך לא הצליחה לאתרו. בהמשך הועבר תיק החקירה לטיפול צח"מ שפלה בפיקודו של רב פקד חיים שרייבהנד. צוות החקירה החדש בדק דגימות DNA. ממאות חשודים, ביניהם עברייני מין ועבריינים מתחום התפרצות והרכוש המוכרים למשטרה, אך ללא הצלחה.

החשוד המדובר, תושב רחובות בן 26 המוכר מתחם הרכוש, נחקר על ידי המשטרה בנובמבר, זאת לאחר שצוות החקירה גילה שאמו של החשוד מתגוררת בשכנות לקורבן האונס. הצעיר הכחיש כל קשר למקרה ואף נתן דגימת DNA מרצונו. לדברי המשטרה, נמצאה התאמה בין חומרי DNA שנמצאו בזירה, לבין הדגימה שנלקחה מהצעיר, ואתמול, כאמור, הוא נעצר בחשד כי ביצע את האונס. גם לאחר שנעצר המשיך החשוד להכחיש בחקירתו כל קשר למקרה.

השופט ארז יקואל קבע בהארכת המעצר כי "תיק החקירה מעלה חשד סביר לביצוע עבירות על ידי החשוד". עם זאת לא נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בעשרה ימים, והסתפק ביומיים בלבד. בתום הדיון אמר סנגורו של החשוד, עורך הדין אורי קינן, כי הוא מקווה שבית המשפט ישים לב לתמיהות שעולות מחומר החקירה. עוד אמר קינן כי למרות העובדה שקורבן התקיפה מכירה את החשוד, במשך השנתיים שחלפו מאז המקרה היא לא הצביעה עליו כמי שתקף אותה.

המשטרה חושדת כי הצעיר תצפת על דירתה של האישה, ותכנן את המעשה במשך זמן רב. בתקופה בה התבצע האונס התגורר החשוד עם אשתו בדירתה של אמו, הנמצא, כאמור, בסמוך לביתה של הקורבן.

הילדה התעוררה

הנאנסת, בת 33 ואם לשני ילדים צעירים, גרה בקומה השלישית בבניין מגורים. לכן, ציינו בזמנו גורמים במשטרה כי "אם היה מדובר באונס אקראי, האנס היה נכנס לדירה שאליה קל יותר לפרוץ". מעדויות שהגיעו לידי חוקרי המשטרה עלה כי אחד השכנים הבחין בדמות גבר חשוד אשר עמד והתבונן בבניין במשך שעה ארוכה.

על פי החשד, האנס פרץ לדירה דרך חלון פתוח, ותקף את המתלוננת באכזריות. כתוצאה מרעש המאבק בינו ובין האישה, התעוררה בתה בת השש ויצאה מחדרה. היא חזתה בתחילתו של האונס כשראתה את החשוד דוחף ומכה את אמה, ורוכן מעליה. החשוד הבחין בילדה וציווה עליה להיכנס חזרה לחדרה ולהישאר שם. הילדה התחבאה בחדרה לאורך מעשה האונס כשהיא נאלצת להקשיב לזעקותיה של האם, עד שהחשוד סיים לבצע את זממו ונמלט מהדירה.

עוד בנושא

המשטרה: "האנס מרחובות תכנן המעשה זמן רב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully