וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "האנס מרחובות תכנן המעשה זמן רב"

איילה חננאל

24.8.2009 / 17:27

החשוד שאנס אמש אישה ברחובות לעיני ילדיה, ככל הנראה, עקב אחריה במשך כמה ימים, כך טוענים במשטרה. "אם היה מדובר באונס מזדמן, הוא לא היה טורח לעלות לקומה השלישית"

החשוד שפרץ אמש לדירה ברחובות ואנס אישה לעיני ילדיה תכנן את המעשה זמן רב, כך טענו אחר הצהרים (שני) גורמים במשטרה. לדברי חוקרי המשטרה, הנאנסת, בת 33 ואם לשני ילדים צעירים, גרה בקומה השלישית בבניין, אליה קשה יותר להגיע. גורמים במשטרה ציינו כי "אם היה מדובר באונס אקראי, האנס היה נכנס לדירה שאליה קל יותר לפרוץ". מעדויות שהגיעו לידי חוקרי המשטרה עולה כי אמש הבחין אחד השכנים בדמות גבר חשוד אשר עמד והתבונן בבניין במשך שעה ארוכה.

על פי החשד, האנס פרץ לדירה דרך חלון פתוח, ותקף את המתלוננת באכזריות. כתוצאה מרעש המאבק בינו ובין האישה, התעוררה בתה בת השש ויצאה מחדרה. היא חזתה בתחילתו של האונס כשראתה את החשוד דוחף ומכה את אמה, ורוכן מעליה. החשוד הבחין בילדה וציווה עליה להיכנס חזרה לחדרה ולהישאר שם. הילדה התחבאה בחדרה לאורך מעשה האונס כשהיא נאלצת להקשיב לזעקותיה של האם, עד שהחשוד סיים לבצע את זממו ונמלט מהדירה.

מפקד תחנת רחובות, סנ"צ עופר דגן סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע חמור מסוגו. החשוד אנס את האישה אל מול עיני ילדיה הקטנים. אדם כזה הינו אדם מסוכן ואנו עורכים חקירה אינטנסיבית על מנת לאתרו. בין היתר, נאספו מדירתה של האישה ממצאים שונים ונערכות סריקות נרחבות ברחבי האיזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully