וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל התלונן: הותקפתי על ידי ערבים בירושלים

החייל, שטען כי צעירים ממוצא ערבי היכו אותו נמרצות, פונה לבית החולים במצב קל. הבוקר: בית המשפט טען שהלינץ' בחיפה בחודש שעבר לא בוצע על רקע לאומני

חייל צה"ל התלונן כי הותקף הערב (ראשון) ברחוב פולנסקי בירושלים על ידי קבוצת צעירים ממוצא ערבי והוכה נמרצות. על פי הדיווח, החייל הסתובב בעיר כאשר הוא אינו נושא את נשקו, והצעירים תקפו אותו בסטירות ובאגרופים. חובשי מד"א ו"איחוד הצלה" שהגיעו למקום העניקו לחייל סיוע רפואי ראשוני, והוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר כשמצבו מוגדר קל.

דביר עדני, אחד החובשים שהגיעו למקום, סיפר: "הוזעקתי על ידי המוקד הארצי של 'איחוד הצלה' לרחוב פולנסקי. כשהגעתי לזירה ראיתי חייל שוכב על הרצפה". עדני ציין כי כשניגש אליו "הוא התפתל מכאבים ולא היה מסוגל לקום". הוא הוסיף כי "החייל סיפר לנו שהוא הותקף על ידי ערבים שנמלטו. חובשים נוספים ואני טיפלנו בו עד שהוא פונה מהמקום להמשך קבלת טיפול רפואי". לדברי החובש, כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום החלו בסריקות בנסיון לאתרם.

רק לפני שבוע וחצי נפצעה חיילת בירושלים לאחר שפלסטיני עלה לרכבת הקלה בעיר והחל לדקור אותה. החיילת נפצעה באורח בינוני והחשוד נעצר ונלקח לחקירת כוחות הביטחון. עם זאת, בית המשפט בחיפה קבע כי התקיפה ברמב"ם בחודש שעבר לא בוצעה על רקע לאומני.

לקריאה נוספת:
השופט: תקיפת החיילים ברמב"ם - לא על רקע לאומני
חשד לפיגוע: חיילת נדקרה ברכבת הקלה בירושלים
נעצר חשוד בביצוע פיגוע הדקירה בירושלים

לפניות לכתבים:
אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.co.il
מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully