וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בביצוע פיגוע הדקירה בירושלים

6.11.2011 / 16:15

כשבועיים אחרי שנדקר יהודה נעמד בן ה-17 בשכונת רמות בירושלים, השב"כ התיר לפרסם כי עצר בסוף השבוע צעיר מכפר סמוך. החשוד, עבד אל-רחמן זאיד, שיחזר את הפיגוע. חקירת הפיגוע נמשכת

שירות הביטחון הכללי התיר לפרסם בצהריים (ראשון) כי נעצר חשוד בביצוע פיגוע הדקירה ב-22 באוקטובר בשכונת רמות בירושלים. בפיגוע נדקר יהודה נעמד, צעיר מרמות, ונפצע פצעים קשים. החשוד נעצר בתום פעילות משותפת של השב"כ בשיתוף צה"ל והמשטרה.

החשוד הוא עבד אל-רחמן זאיד, סטודנט בן 20 מאוניברסיטת אבו-דיס, המתגורר בבית איכסא. בכפר זה, הסמוך לרמות, החלו סריקות לאיתור הדוקר מיד לאחר הפיגוע. החשוד נעצר ביום חמישי האחרון, ובחקירתו בשב"כ הודה בדקירה - ואמר שביצע אותה על רקע לאומני. מהשב"כ נמסר כי החשוד אף שיחזר את המעשים, אך הבהירו כי החקירה בעניין עדיין נמשכת, ולא נמסר מתי יוגש נגדו כתב אישום.

נעמד, בן 17, נדקר ברחוב זרחי בשכונת מגוריו. כבר באותו יום התגבשה ההערכה במשטרה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומי, ועדי ראייה סיפרו כי ראו חשוד בדקירה נמלט לוואדי הסמוך. לא ברור אם מדובר באותו חשוד שהודה בדקירה או באדם אחר. המשטרה פתחה בחיפושים בבית איכסא, בזמן שהפצוע נלקח לבית החולים הדסה, כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו העליון.

השוטרים שסרקו אחר החשוד הסתייעו במסוק ובמקומות רבים בעיר הוצבו מחסומים. במקביל, הוקמו מחסומים גם בבית איכסא ובצירים המובילים לכפר, ומקורות פלסטיניים דיווחו שכוחות צה"ל פשטו על המקום, הטילו סגר על הכפר ועצרו שניים מתושביו. על פי הדיווח, שלושה מתושבי הכפר אף נפצעו ממהלומות של חיילי צה"ל.

לדיווח הראשון על הפיגוע

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully