וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דקירה בירושלים: צעיר נפצע קשה

צעיר כבן 18 נפצע הערב באורח קשה מדקירה בשכונת רמות בבירה, במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא לאומני. הצעיר פונה לבית החולים הדסה, המשטרה פתחה במצוד אחר הדוקר שנמלט מהמקום

חשד לפיגוע דקירה בירושלים: צעיר יהודי כבן 18 נפצע אמש (שבת) באורח קשה לאחר שנדקר ברחוב זרחי שבשכונת רמות בעיר, על ידי צעיר פלסטיני. במשטרת ירושלים מעריכים כי הרקע לאירוע הוא לאומני. מהמשטרה נמסר כי מדובר ב"מתקפת טרור" וכי עדי ראייה חזו בדוקר נמלט מהמקום, כאשר ההערכה כי הוא נמלט לכיוון הכפר הסמוך בית איכסא.

הקורבן נלקח לבית החולים הדסה כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו העליון. המשטרה פתחה במצוד אחר החשוד בדקירה בסיוע מסוק, וכמו כן נפרשו מחסומים בבירה. כוחות גדולים של צה"ל מהחטיבה המרחבית בנימין וכן משמר הגבול פתחו בסריקות באיזור הכפר בית איכסא בניסיון לאתר את החשוד בדקירה. במקביל הוקמו מספר מחסומים באיזור הכפר ובצירים המובילים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי כוחות צה"ל פשטו על הכפר, ועצרו שניים מתושביו. על פי הדיווח, שלושה מתושבי הכפר נפצעו כתוצאה ממהלומות של חיילי צה"ל בהם בכניסה לכפר. עוד עולה מהדיווח כי צה"ל סגר את מחסום הכניסה לכפר ולא אפשר כניסה או יציאה אל הכפר וממנו.

אליעזר אסולין, פרמדיק מגן דוד אדום ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום, מצאנו בחור שוכב על הכביש, מדמם בבטן ובגב". הצעיר פונה במצב קשה ליחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

ניצב-משנה חיים בלומנפלד, מפקד מרחב עציון במשטרה, שוחח עם כלי התקשורת במקום: "בשעה 15:25 חווינו אירוע קשה בשכונת רמות, דקירה על ידי בני מיעוטים. פתחנו בסריקות ובמרדף חם, שעדיין נמשך, ואנחנו מנהלים חקירה - כשכל הכיוונים נבדקים. בידינו ממצאים ראשוניים, אבל הכיוון הנראה לנו הוא לאומני. כפי הנראה, הנדקר עמד בקרן הרחוב והחשוד הגיע מכיוון הוואדי, דקר אותו מספר פעמים ונמלט כשהוא יורד בוודאי. בגלל הכיוון שממנו הגיע הדוקר וחזותו, אנחנו חושדים שמדובר בבן מיעוטים, שככל הנראה פעל לבדו וללא סיוע".


לקריאה נוספת
עדי ראייה לפיגוע בתל אביב: ”אסון גדול נמנע”
גבר נדקר בשכונת גילה ונפצע באורח בינוני


לפניות לכתבים: אריאל - arielnews@walla.com, מור - mor.shimony@walla.com

בהכנת הידיעת השתתפו יהושע בריינר וניר יהב

(עדכון ראשון: 16:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully