וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע: חיילת נדקרה ברכבת הקלה בירושלים

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד, ככל הנראה פלסטיני תושב שועפט, דקר את הצעירה בעת ששהו בקרון הרכבת ונמלט מהמקום. חשוד במעשה נלכד במחסום קלנדיה. מצבה של הצעירה בינוני

עומר מירון

(צילום: קובי נתן, רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

חשד לפיגוע בירושלים: חיילת נפצעה הבוקר (חמישי) באורח בינוני מדקירות בתחנת הרכבת הקלה ברחוב יקותיאל אדם בירושלים. פלסטיני, החשוד במעשה, נמלט מהמקום. כח של מג"ב לכד חשוד שעונה לתיאור של הצעיר במחסום קלנדיה. החשוד נעצר ונלקח להמשך חקירת כוחות הביטחון.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי החיילת נדקרה בפלג גופה העליון, בחזה ובידה. היא טופלה במקום על ידי פרמדיקים של מד"א ופונתה לבית החולים שערי צדק בעיר.

אירוע דקירה ברכבת הקלה בירושלים, מרץ 2012. עומר מירון
זירת האירוע בירושלים, הבוקר/עומר מירון

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרכבת הייתה בתחנה, הסמוכה לשכונת פסגת זאב, וכשנפתחו הדלתות הצעיר שישב בקרון, דקר את החיילת ונמלט מהמקום. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הדוקר הוא ככל הנראה פלסטיני תושב שועפט, וכוחות הביטחון פתחו בחיפושים נרחבים אחריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת האזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

דביר עדני, חובש "איחוד הצלה" שהיה מהראשונים שהגיעו לזירת האירוע, סיפר כי הוא הבחין "בחיילת כבת 19 ששוכבת לאחר שנדקרה, הענקתי לה סיוע ראשוני והיא פונתה בזריזות מהזירה להמשך קבלת טיפול בבית החולים". הוא הוסיף כי נוסעי הרכבת סיפרו כי "צעיר, ככל הנראה בעל חזות ערבית, עלה לרכבת דקר את הצעירה ונמלט, ככל הנראה הרקע לאומני, וחשש שמדובר בפיגוע".

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, הגיב לאירוע, ואמר כי הוא רואה את הניסיון לשבש את החיים בירושלים בחומרה רבה. "שגרת האירועים בירושלים תמשיך להתקיים כמתוכנן והרכבת הקלה תמשיך לפעול ולשרת את כל תושבי העיר, יהודים וערבים", ציין ברקת בתגובתו. "אני קורא לתושבים להמשיך בשגרת יומם ולגלות ערנות לכל אירוע". ברקת הוסיף כי אבטחת הרכבת הקלה מבוצעת בשיתוף עם המשטרה וכוחות הביטחון ובהתאם להנחיותיהם. לדבריו, מאבטחי הרכבת פרוסים בקרונות ובתחנות השונות, ומבצעים סיורים ופעילות לאורך מסלול הרכבת לשמירה על בטיחות וביטחון הנוסעים.

לקריאה נוספת
נעצר חשוד בביצוע פיגוע הדקירה בשכונת רמות בירושלים
חשד לפיגוע דקירה בירושלים: צעיר נפצע קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully