וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מטוס נייר ענק ממריא לגובה של 824 מטרים

כלי הטייס באורך 14 מטרים תוכנן על ידי מהנדסים מומחים, בהשראת רעיון שהגה ממציא בן 12. לאחר שנותק מהמסוק שהוביל אותו לשמיים, טיסתו המרהיבה נמשכה, כצפוי, רגעים ספורים

אוריגמי למתקדמים: מטוס נייר ענק באורך 14 מטרים ובמשקל של כ-360 קילוגרמים הוטס השבוע בהצלחה בשמי מדינת אריזונה שבארצות הברית, כך דווח ברשת NBC. הטיסה המרשימה, אשר נמשכה כצפוי מספר רגעים בלבד, תועדה בסרטון מרהיב באמצעות מצלמה קלה שהורכבה על גוף המטוס.

את הפרוייקט הבלתי שגרתי פיתחו במוזיאון האוויר והחלל בעיר טוסון באריזונה, בהשראת רעיון שהגה לא אחר מילד בן 12, שזכה מוקדם יותר השנה בתחרות עיצוב טיסני נייר מטעם המוזיאון. על הכנתו של המטוס עמל צוות של מהנדסי אווירונאוטיקה מומחים.

לאחר מספר טיסות ניסיון כושלות ותיקונים של הרגע האחרון, הובל ביום רביעי האחרון כלי הטייס העדין לשטח בלתי מיושב מחוץ לעיר טוסון לכבוד השקתו. הוא הובל השמימה כאשר הוא מחובר למסוק, ולאחר שצבר תאוצה מספקת נותק מכבליו. בסרטון שתיעד את המעמד החגיגי ניתן לראות את המטוס הענק ממריא ודואה למספר רגעים בגובה של 824 מטרים ובמהירות של 158 קמ"ש, כאשר מתחתיו נשקפים הנופים של אריזונה.

לקריאה נוספת:
צפו: "איש הסילון" לצד מטוסי סילון בשמי האלפים
שיחזרו את טיסת האחים רייט - התרסקו ונהרגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully