וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לו חום גבוה? בן 31 מתעקש לחיות כמו תינוק

לסטנלי ת'ורנטון מארה"ב יש אובססיה - מזה 18 שנים הוא מתלבש, מתנהג, אוכל וישן כמו תינוק, ואפילו שם חיתול. "זה לא משהו מיני בכלל, זה קשור לתחושת ביטחון", הוא מסביר

אי פעם ייחלתם לחזור לתקופה שהייתם תינוקות ולא הייתם צריכים לדאוג לשום דבר? סטנלי ת'ורנטון בן ה-31 מארצות הברית מכיר את התחושה, והוא החליט לפעול בהתאם. ב-18 השנים האחרונות, הוא מבלה שמונה שעות בכל יום כתינוק לכל דבר.

ת'ורנטון, שחשף את הנוהג הלא רגיל שלו בתכנית "האובססיה המשוגעת שלי" בערוץ TLC, נוהג ללבוש חיתולים, לישון במיטת תינוקות ענקית ואף לשתות מבקבוק. הוא מספר כי הגיל האהוב עליו היה גיל שנתיים. "אני חושב על להתנהג כמו תינוק בכל יום", הוא מספר. "כשאני לובש חיתול, זה כמו חיבוק תמידי מאמא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ת'ורנטון, מתוך הכתבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את כל ביתו עיצב ת'ורנטון כמו חדר תינוקות, עם לול, צעצועי תינוקות ואפילו כיסא תינוקות ענק. בגובה 1.70 סנטימטרים ובמשקל 130 קילו, הוא מזמין את כל בגדיו בהזמנה מיוחדת, כולל פיג'מות וחליפות תינוקות. לדבריו, הצורך שלו להתלבש ולהתנהג כמו תינוק נובע מילדותו. "לא מדובר במשהו מיני בכלל. זה קשור לתחושת ביטחון", הוא מסביר.

"זאת תחושה שלא הייתה לי כשהייתי קטן, ולהיות תינוק מבוגר הפך לדרך להתמודד עם העולם ועם הבעיות שלי", מסביר ת'ורנטון. "הלול הוא הדבר החשוב ביותר. הסורגים מסמלים ביטחון וזה משהו שיש לתינוקות כשהם גדלים".

לקריאה נוספת:
שיתאפקו: נייר הטואלט אזל בניו ג'רזי בגלל סכסוך
צפו: השוטרים רדפו אחר הטנדר - וגילו בו תינוק
רק באמריקה: כספומט לקאפקייקס פתוח 24 שעות ביממה

(עדכון ראשון: 20:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully