וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתאפקו: נייר הטואלט אזל בניו ג'רזי בגלל סכסוך

בנייני משטרה, כיבוי אש, מרכזי קשישים ומוסדות עירוניים בעיר טרנטון נותרו ללא המוצר החיוני, שהלך ואזל במשך חודשים, עקב סכסוך במועצת העיר סביב ההוצאות על מוצרי נייר

קרב על התקציב בבירת מדינת ניו ג'רזי הוביל למשבר עם תוצאה מאוד לא נעימה עבור כל עובד באחד מהמוסדות העירוניים שביקש לעשות את צרכיו – מחסור חמור בנייר טואלט במטה המשטרה, בתחנות כיבוי אשר, במרכזים לקשישים ובמשרדים עירוניים. היום (רביעי) כבר מסתמן פתרון למשבר.

האספקה בעיר הלכה ואזלה בחודשים האחרונים, מאז פרץ עימות בין חברי מועצת העיר בנושא ההוצאות העירוניות. בחודש ספטמבר האחרון, החל הסכסוך סביב בקשה לתקציב בסך 42 אלף דולרים, עבור אספקה של מוצרי נייר. בעקבות המחסור, נאלצו העובדים להשתמש בשירותים בבתי עסק מקומיים.

החוקר ג'ורג' דזורקוק תיאר את המצב המייאש בבניין מטה המשטרה, וסיפר כי שירותי הגברים ריקים לחלוטין, בעוד גלילים ספורים נותרו בשירותי הנשים. דזורקוק, המשמש כראש עמותת החסד לשוטרים בעיר, הגיש אתמול תלונות למנהל הבריאות והבטיחות התעסוקתית הפדרלית. "השורה התחתונה היא שישנה סוגיה בריאותית המידפקת על דלתם", הוא ציין.

"היום אנו מושא ללעג ברחבי העולם, וזה, בפני עצמו, צריך להעביר לנו מסר שאנו צריכים להתעשת, כי היום היה רק דוגמא לאיך כל העולם רואה אותנו", אמרה אתמול נשיאת מועצת העיר, קאת'י מקברייד, בישיבת המועצה

היום כבר יכולים עובדי העירייה לנשום לרווחה, לאחר שגורמים בלשכת ראש העיר הודיעו כי ביצעו "רכישת חירום" של נייר טואלט ומגבוני נייר עבור בנייני המוסדות העירוניים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, ראש העיר, טוני מאק, קיבל גם הצעה של הארגון לזכויות בעלי חיים PETA, לספק נייר טואלט במשך חצי שנה, כשעל הגלילים יוטבע מסר הקורא לאנשים להפסיק לצרוך מוצרים מן החי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully