וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול מהתחת: הסיליקון בישבן הוביל לאשפוז

מסתבר שיש נשים שהיו רוצות ישבן גדול יותר, ולשש מהן בניו ג'רזי זה עלה בדלקות ואשפוז, לאחר שהוזרק לאחוריהן חומר לסתימת סדקים במקום סיליקון רפואי

התאווה של שש נשים אמריקאיות לישבן מלא הסתיימה באשפוז בבית החולים. העיתון "הסטאר לדג'ר" שבניו ג'רזי מדווח היום (שני) כי הנשים אושפזו במדינה עקב דלקות חמורות לאחר שקיבלו זריקות להגדלת הישבן שהכילו חומר לסתימת סדקים. הן עברו ניתוחים וכעת מטופלות באנטיביוטיקה.

בשונה מסיליקון רפואי, גורמים במערכת הבריאות מעריכים שהחומר שהוזרק לנשים הוא גרסה מדוללת של סיליקון ברמה לא-רפואית. "אותו חומר שמשתמשים בו לסתום סדקים מסביב לאמבטיה", אמר סטיבן מרקוס, מנהל מערכת המידע על הרעלות בניו ג'רזי. ככל הנראה, הזריקות ניתנו על ידי גורם לא מוסמך, אך המשטרה טרם עצרה חשודים במקרה.

ראש אגודת המנתחים הפלסטיים בניו ג'רזי, גרגורי בורה, אמר לעיתון כי תהליך הגדלת הישבן כולל עשיית חתך בישבן ליצירת כיס מתחת לשריר והזרקת סיליקון רפואי לשם עיצוב הישבן. לדבריו, זהו ניתוח די נדיר, שמבוצע בקרב תרבויות מסוימות יותר מאשר באחרות.

המקרים החלו להופיע בבתי חולים באזור לפני כשלושה שבועות. "למרבה המזל, הנשים הללו מקבלות טיפול ומחלימות", אמרה לעיתון נינה טאן, האפידמיולוגית הראשית של ניו ג'רזי. "אבל יש פוטנציאל לסיבוכים קשים יותר אם הדלקות הללו לא מטופלות בשלב מוקדם וכראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully