וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באמריקה: כספומט לקאפקייקס פתוח 24 שעות ביממה

העוגה הקטנה והמזוגגת תצליח להגיע לקיבות האמריקאים בקלות יותר, לאחר שבית קפה בבוורלי הילס פתח את המכונה הראשונה שתספק מאפים לאורך היממה. המחיר? יותר יקר מקניה בחנות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

האמריקאים ידועים באהבתם העזה לקאפקייקס - עוגות אישיות קטנות דמויות מאפין - וכמו כל אהבה, גם היא צריכה להתממש בכל שעות היממה. כעת מציג בית קפה בבוורלי הילס את הפתרון המושלם לתשוקה הלילית של האמריקאי הרעב - מכשיר אוטומטי לקאפקייס, שפתוח 24 שעות ביממה.

"כספומט" הקאפקייס עובד כמו כל מכונת מזון דומה, והוא ניתן להפעלה באופן פשוט קל. אולם שלא כמו מכונות רגילות, הכספומט מספק עוגות טריות בלבד – כך לפחות לדברי בעל המקום. "אנחנו מחדשים את המלאי ברציפות במהלך היום והלילה, אנחנו מסלקים הכל כשאנחנו מחדשים את המלאי, כך ששום דבר לא נשאר מלפני כן. זה טרי כמו להיכנס לחנות ולקנות קאפקייק בעצמך", הוא אומר.

אך האם רעיון כזה יכול להצליח או שמא מדובר בצעד אחד יותר מדי בשרשרת תיעוש המזון המהיר האמריקאית? הלקוחות המקומיים דווקא מרוצים מהנוחות שמאפשרת המכונה. "אני לא תמיד עובדת בשעות שגרתיות, אז זה נחמד שזה פתוח 24 שעות", אמרה מרים פארבר, לקוחה בבית הקפה. מה שאולי ישנה את דעתה של פארבר, היא העובדה כי מחיר קאפקייק מהמכונה יעלה לה ארבעה דולרים – כמעט דולר יותר מהמחיר הרגיל בחנות.

עוד ממעללי האמריקאים:
מורה בארה"ב התגלתה ככוכבת פורנו - והושעתה
צפו: 850 משתתפים שברו שיא ב"דומינו ראלי" אנושי
יהודי קליפורניה מציגים: הפלאפל הגדול בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully