וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה בבית אבות בבני ברק: שלושה נפצעו קשה

18.3.2012 / 0:35

צוותי הכיבוי השתלטו על השריפה. 17 נפצעו הסך הכל. לפי ההערכה הראשונית, מקור הדלקה בתקרה האקוסטית באחד המסדרונות של בית האבות. "למוסד לא היה אישור בטיחות ממכבי האש"

שריפה פרצה אמש (שבת) סמוך לשעה 22:15 בבית אבות ברחוב השלושה בבני ברק, וכתוצאה ממנה נפגעו 17 מהדיירים, כשלושה מהם באורח קשה. השלושה נפגעו משאיפת עשן, ופונו לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים. כוחות משטרה וצוותי כיבוי שהגיעו למקום חילצו את הדיירים, שרובם ישנו בעת שפרצה הדליקה.

כ-30 רכבי הצלה, ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים וכוננים של מד"א שהגיעו למקום טיפלו בפצועים – כולם נפגעו משאיפת עשן, ופינו אותם לבתי החולים מעייני הישועה, תל השומר, איכילוב ובילינסון. כוחות הכיבוי השיגו שליטה על האש, ולפי ההערכות הראשוניות, השריפה פרצה במערכות חשמל שבתקרה האקוסטית שבמסדרון הקומה השלישית. מתחנת מכבי האש בבני ברק נמסר כי למוסד לא היה אישור בטיחות דרוש ממכבי האש.

ביום חמישי לפנות בוקר נפצעו שתי נשים באורח קשה משריפה שפרצה בבניין מגורים בראשון לציון. צוותי הכיבוי שהגיעו למקום החלו בפעילות כיבוי וסריקה וגילו את אחת הנשים מחוסרת הכרה ואת השנייה כשהיא פצועה לאחר שנפלה. לדברי דובר הכבאות ראשון לציון, איציק לוי, השריפה פרצה באחד מחדרי הבית, בו נמצאו מוצרי קוסמטיקה דליקים.

לפני כשבוע נפצעה קשישה בת 80 באורח קשה במהלך שריפה שפרצה גם היא בהוסטל לקשישים שבנתניה. כוחות הכיבוי העריכו כי המערכות לגילוי עשן בבניין לא עבדו בעת השריפה, ונסיבותיה נבדקו על ידי חוקר שריפות.

לקריאה נוספת:
שתי נשים נפצעו קשה בשריפה בדירה בראשון לציון
בת 80 נפצעה קשה בשריפה שפרצה בבית אבות בנתניה
אסון באשקלון: קשיש נספה בשריפה שפרצה בהוסטל

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 23:03)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully