וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים נפצעו קשה בשריפה בדירה בראשון לציון

גלעד גרוסמן

15.3.2012 / 8:14

שירותי הכיבוי שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על האש, ובסריקת הדירה מצאו את הנשים, בשנות ה-60 וה-20 לחייהן. שריפה פרצה גם במאפייה במג'ד אל כרום, איש לא נפגע

שתי נשים נפצעו הבוקר (חמישי) באורח קשה בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב סמטת בצלאל בראשון לציון. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לשתי הנפגעות, בשנות ה-60 וה-20 לחייהן, ופינה אותן להמשך טיפול בבית החולים אסף הרופא.

בסביבות השעה 5:00, הגיעו ארבעה צוותי כיבוי אש למקום, והחלו בפעולות כיבוי וסריקה. בעל הדירה הוזעק למקום ופתח עבור צוותי הכבאות את דלת הדירה, שם נמצאה אחת אחת הנשים מחוסרת הכרה, ואת השנייה מצאו באחד החדרים. "כשפתחנו את הדלת ראינו את אחת הנשים שהעשן הכריע אותה. בסריקה נמצאה האישה שנייה שנפלה בין המיטה לארון", סיפר דובר כבאות ראשון לציון, איציק לוי. צוותי הכיבוי השיגו שליטה מלאה על האש.

לדבריו, השריפה פרצה באחד מחדרי הבית, אשר נראה כחדר עבודה. הסיבה המדויקת לפריצת השריפה עדיין נמצאת בבדיקה, אולם בחדר נמצאו מוצרי קוסמטיקה דליקים. בזכות עבודת הכבאות האש לא התפשטה לבניין, אך דירות נוספות בבניין סובלות מנזק רב בשל פעולות הכיבוי שכללו התזת מים.

זהותן של הנשים טרם ידוע, וגם בעל הדירה לא ידע לספק פרטים אודותיהן. מהערכה ראשונית עולה כי האישה שתי הנשים מתגוררות יחד בדירה אך אין ביניהן קשר משפחתי.

הגורם לנפגעים בשריפות - אנשים מנסים לחלץ את עצמם

בתוך כך, דליקה השתוללה הבוקר גם במאפייה בכפר מג'ד אל-כרום שליד כרמיאל. ארבעה צוותי כיבוי משירותי הכבאות של הגליל המערבי השתלטו על האש, מבלי שהיו נפגעים. למקום נגרם נזק עקב השריפה. חוקר דליקות בודק כעת את נסיבותיה.

בחודש שעבר, הסביר קצין ההדרכה והדובר של שרותי כבאות תל אביב יפו, רשף דורון, לוואלה! חדשות כי הסיבה העיקרית לריבוי הנפגעים באירועי שריפה בבנייני מגורים היא התופעה שחוזרת על עצמה, בה אנשים מנסים לחלץ את עצמם, במקום להמתין לשירותי ההצלה. "שירותי הכבאות עדים לתופעה של אנשים שנפגעים בשעה שהם מנסים לחלץ את עצמם ואת יקיריהם חוזרת על עצמה", הוא הסביר. לפי רשף נתנאל, במקרה שפורצת שריפה בבית, מומלץ לא להתפנות לבד ולהמתין בסבלנות לחילוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully