וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 80 נפצעה קשה בשריפה שפרצה בבית אבות בנתניה

שלומי גבאי

10.3.2012 / 0:15

כוחות מד"א שהגיעו למקום פינו את הקשישה לבית החולים, כשהיא סובלת מכוויות קשות ושאיפת עשן מרובה, כתוצאה מדליקה בה נפצע קל קשיש נוסף. סריקות נערכות במבנה אחר 6 נעדרים

קשישה בת 80 נפצעה אמש (שישי) באורח קשה במהלך שריפה שפרצה בהוסטל לקשישים "חיי עזרא" שברחוב דיזנגוף בנתניה, ופונתה לבית החולים תל השומר כשהיא סובלת מכוויות ושאיפת עשן מרובה. כתוצאה מהדליקה, בה נפצע קשיש נוסף קל, הגיעו כוחות גדולים למקום והם עורכים בו חיפוש אחר שישה נעדרים נוספים. מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה לאחר שאחד הדיירים הותיר בחדרו סיגריה דולקת.

סגן מפקד שירותי הכבאות בנתניה, רשף יואל נחום, סיפר לוואלה! חדשות כי בבניין מותקנות מערכות לגילוי עשן אשר על פי בדיקות שנעשו בשלב זה - עולה החשש כי לא עבדו בעת השריפה. במקביל, נסיבות פריצת הדליקה נבדקות על ידי חוקר שריפות.


באירוע דומה שאירע מוקדם יותר אתמול, פונו לפנות בוקר כמה קשישים מבית אבות בשדרות בן צבי בירושלים בשל דליקה שפרצה באחת הקומות העליונות במבנה. כבאים השתלטו על האש וכמה מהדיירים נפגעו קל משאיפת עשן. לא ידוע מה גרם לפרוץ הדליקה.

בשבוע שעבר: קשיש נספה בהוסטל באשקלון

ביום שני בשבוע שעבר נספה גבר בשנות ה-80 לחייו בדליקה שפרצה בעת שישן במרפסת בדירתו שבהוסטל לקשישים באשקלון. כוחות כיבוי, שהגיעו למקום על מנת לכבות את השריפה, מצאו את גופת הקשיש, אשר על פי ההערכות ניסה להימלט, אך נלכד בשל מצבו הבריאותי.

לאחר פריצת השריפה, ניסו עובדי ההוסטל לכבות את האש, ובמקביל הזעיקו את כוחות הכיבוי. צוותי כיבוי מאשקלון שהגיעו למקום, נכנסו למרפסת כדי להשלים את פעולות הכיבוי ואז גילו את גופת הקשיש. "מראה החריכה שלו היה קשה מאוד", סיפר מפקד השירות באשקלון, רשף יגאל זוהר. "הוא ניסה כנראה לצאת מהמקום אבל בגלל שהוא סבל מבעיות בריאות רבות הוא לא הצליח".

עוד בנושא
אסון באשקלון: קשיש נספה בשריפה שפרצה בהוסטל
חשד לרצח: גופת קשישה נמצאה בבית, המטפל קפץ מהגג

עדכון ראשון: 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully