וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון באשקלון: קשיש נספה בשריפה שפרצה בהוסטל

רמי שני

27.2.2012 / 4:36

אחת ההערכות היא שהאש התלקחה בשל תנור חימום שדלק סמוך למיטתו של האיש, בשנות ה-80 לחייו, שהתגורר לבדו במרכז לקשיש. גופתו נמצאה על ידי צוותי הכיבוי במרפסת הדירה

אסון במרכז לקשיש באשקלון: גבר בשנות ה-80 לחייו נספה הלילה (שני) בדליקה שפרצה בעת שישן במרפסת בדירתו. כוחות כיבוי, שהגיעו למקום על מנת לכבות את השריפה, מצאו את גופת הקשיש, אשר על פי ההערכות ניסה להימלט, אך נלכד בשל מצבו הבריאותי.

לאחר פריצת השריפה, ניסו עובדי ההוסטל לכבות את האש, ובמקביל הזעיקו את כוחות הכיבוי. צוותי כיבוי מאשקלון שהגיעו למקום, נכנסו למרפסת כדי להשלים את פעולות הכיבוי ואז גילו את גופת הקשיש. "מראה החריכה שלו היה קשה מאוד", סיפר מפקד השירות באשקלון, רשף יגאל זוהר. "הוא ניסה כנראה לצאת מהמקום אבל בגלל שהוא סבל מבעיות בריאות רבות הוא לא הצליח".

בית החולים כרמל פונה מחשש לשריפה

לאחר שתמו פעולות ההשתלטות על הדליקה, נפתחה חקירה כדי לברר את נסיבות האירוע. אחת ההערכות היא שתנור חימום דלק ליד מיטת הקשיש, וזה גרם להתלקחות האש. על אף שבדירה מותקנים אמצעי כיבוי, כמו גלאי עשן ומתזי מים, בחדר שבו ישן האיש, אשר התגורר לבדו בדירה, לא היו אמצעים כאלה.

לפני כמה חודשים, נספו באשקלון שתי נשים בדליקה שהתלקחה בדירה במגדל מגורים בו גרו. האם ובתה, שתיהן מבוגרות, לנו בדירה בקומה ה-18 של הבניין. אז התלקחה האש כתוצאה ממכשיר חימום שהיה קרוב אל אחת המיטות.

מוקדם יותר הלילה פונו המאושפזים והעובדים מבית החולים כרמל בחיפה מחשש לשריפה, לאחר שבמבנה הצטבר עשן רב. חמישה צוותי כיבוי הוזעקו למקום עם מנוף, אך בהמשך נמצא כי העשן נגרם מכשל במפוח במקום. כל המפונים הוחזרו, ובית החולים שב לפעילות סדירה. חקירת המקרה תימשך בשעות הבוקר.

לקריאה נוספת:
בנובמבר: אם ובתה נספו בשריפה בדירתן באשקלון
בשבוע שעבר: אישה נפצעה קשה בשריפה בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully