וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באשקלון: אם ובתה נספו בדליקה שפרצה בדירתן

רמי שני

17.11.2011 / 6:15

דליקה פרצה לפנות בוקר בקומה ה-18 של בניין מגורים ברחוב בן גוריון באשקלון. כתוצאה מהדליקה נספו קשישה בת 89 ובתה, בת 66. על פי בדיקה ראשונית תנור דולק גרם לפרוץ הדליקה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק)

שתי נשים נשרפו הבוקר (חמישי) למוות בדליקה שפרצה בדירת מגוריהן בקומה ה-18 בבניין דירות ברחוב בן גוריון באשקלון. הן זוהו כרחל שבת, בת 89, וכבתה, אליס שבת, בת 66. צוות כיבוי אש אשר הוזעק למקום השתלט על הלהבות מיד לאחר שפינה את דיירי הבניין. עם התפשטות העשן החלו מערכות הכיבוי לפעול וכמות גדולה של מים ירדה בחלקים הפנימיים של הבניין, אולם הלהבות לא פסקו. צוותי כיבוי שהגיעו אל הבית נאלצו לטפס לקומה ה-18 של הבניין באמצעות מדרגות וסולמות. בתום כיבוי השריפה, גילו הכבאים את הנשים ללא רוח חיים בשני חדרים נפרדים בדירה.

עוד בנושא:
בת 3 נשרפה למוות בבניין מגורים בצפון
טרגדיה בצפון: בן 5 נספה בדליקה בדירה בעמק יזרעאל
שני בני אדם נשרפו למוות בדירה בתל אביב

שריפה בדירה באשקלון, 2 הרוגות, נובמבר 2011. אלברטו דנקברג
השריפה שגבתה חיי אם ובת. הדירה באשקלון/אלברטו דנקברג

"התעוררתי בשעה 3 וחצי בערך בגלל ריח כבד של עשן, חשבתי שיש קצר בדירה שבה אני מתגוררת, אבל מהר מאוד הבנתי שזה בא מבחוץ", סיפרה רותם כהן המתגוררת עם בעלה ובתה בדירה הסמוכה לזו שעלתה הלילה בלהבות באשקלון. "הערתי את בעלי ויחד אתו ראינו עשן כבד המגיע מתחת לדלת השכנה. נגענו בדלת והיא הייתה חמה מאוד. ניסינו לצלצל והן לא ענו. התקשרנו למשטרה והסברנו מה קרה. תוך 20 דקות הגיעו צוותי כיבוי והצלה והתחילו לטפל בשריפה".

חוקר השרפות רשף משנה עמוס בלאיש סיפר כי ככל הנראה השריפה נגרמה בשל תנור חימום שהושאר דולק במהלך הלילה. "שתי הנשים הלכו לישון כשהתנור קרוב מדי למיטת האם ומסיבה זו פרצה האש". חקירת נסיבות פריצת הדליקה ממשיכות להחקר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שריפה בדירה באשקלון, 2 הרוגות, נובמבר 2011. אלברטו דנקברג
תנור הלילה שהושאר דולק גרם לשריפה. הדירה באשקלון/אלברטו דנקברג

במקביל, כוחות הכיבוי וההצלה על מנת לכבות דליקה נוספת שפרצה הבוקר בבניין רב קומות בקריית מוצקין. האש פרצה בקומה 9 בבניין בין 20 קומות וכתוצאה מהשריפה נוצר עשן רב שמילא את חדר המדרגות. צוות של מגן דוד אדום פינה שלושה מדיירי הבניין שנפגעו באורח קל כתוצאה משאיפת עשן לבית החולים רמב"ם בחיפה, נסיבות האירוע נחקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully