וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצפון: בן 5 נספה בדליקה בדירה בעמק יזרעאל

אריאל נוי

25.6.2011 / 7:02

צוותי כיבוי הוזעקו לכבות דליקה בדירה ביישוב בעמק, ונחרדו לגלות את הילד כשהוא ללא רוח חיים. אמו ואחיו ישנו בקומה השנייה בזמן הדליקה, וחולצו ללא פגע. שוטר נפגע קל משאיפת עשן

ילד כבן 5 מיישוב בעמק יזרעאל נהרג הבוקר (שבת) בדליקה בבית הוריו. צוות מגן דוד אדום קבע את מותו. בנוסף, שוטר אחד נפגע קל משאיפת עשן ופונה לבית החולים העמק בעפולה.

מפקד שירותי הכיבוי באיגוד עפולה-יזרעאל, טפסר עמוס סבג, סיפר לוואלה! חדשות כי "הילד ישן בתוך ממ"ד בדירה, האם וילד נוסף ישנו בקומה השניה. הדליקה פרצה במהלך הלילה. כשהגענו למקום חילצו את האם והילד, ואחרי סריקה ממושכת גילינו את הילד כשהוא ללא רוח חיים". צוותי הכיבוי מציפורית ומעפולה השיגו שליטה על האש, ובשירותי הכבאות וכן במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. עוד נודע כי אביו של הילד לא נמצא בארץ, ועל פי דיווחים הוא כבר בדרכו לישראל.

הפרמדיק אמיר אלישע שהוזעק למקום סיפר כי: "האם ישבה בחוץ על המדרכה. היא קיוותה מאוד לראות את בנה יוצא חי. כוחות הכיבוי הושיבו אותה עם בתה רחוק מהבית כדי שלא תבחין בגופה של בנה מפונה מהדירה. היה המון רעש והמולה מסביב לבית. זה היה מראה מאוד קשה, להוציא ילד בן חמש שרוף". תושבי היישוב סיפרו: "אנחנו לא מאמינים שזה קרה לנו. התחלנו לשמוע צעקות ולא הבנו מה קרה. בזה אחר זה הגיעו צוות הכיבוי ומד"א. אין ספק שמדובר באסון כבד".

עוד בנושא:
קשיש נספה בשריפה שפרצה בדירתו בירוחם
טרגדיה בדרום: פעוט בן 7 חודשים נספה בדליקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully