וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש נספה בשריפה שפרצה בדירתו בירוחם

רמי שני

22.4.2011 / 18:34

צוותי כיבוי אש הצליחו להשתלט על הלהבות שפרצו בדירת הקרקע וצוותים של מד"א שנכנסו לסרוק אותה גילו את האיש יושב על כיסא בסלון כשהוא ללא רוח חיים. נסיבות המקרה נחקרות

טרגדיה בירוחם: קשיש בן 74 נספה אחר הצהריים (שישי) בשריפה שפרצה בדירתו. צוותי כיבוי אש שהגיעו למקום השתלטו על הלהבות, וצוות של מגן דוד אדום נכנס לדירה על מנת לבדוק אם ישנם נפגעים. הם גילו את האיש בסלון הבית, ונאלצו לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית עולה, כי האיש היה לבד בביתו לאחר שאישה המטפלת בו עזבה את המקום. שכנים שהבחינו בדליקה, הזעיקו את כוחות הכיבוי מיחידת ירוחם. "אנשי השירות, קיבלו הודעה מהשכנים על ההתלקחות והגיעו במהירות אל הבית", סיפר טפסר משנה ימין ביטון, ראש המשמרת במטה הכיבוי בבאר שבע. "הזעקנו לשם צוותים מירוחם ודימונה. הם פרצו לתוך בית הקרקע, והחלו לבצע פעולות כיבוי. אחרי שהלהבות ירדו במקצת, הם החלו לקרר את הבית ולבדוק אם יש בדירה נפגעים. גופתו של האיש נמצאה כשהוא יושב על כיסא בסלון, במהלך הסריקות שנעשו בבית".

צוותים של מגן דוד אדום נכנסו לתוך הדירה והחלו לבצע פעולות החייאה בגבר, שנמצא כשהוא יושב על הכיסא. לאחר מספר ניסיונות הם הבינו כי לא ניתן להציל אותו ונאלצו לקבוע את מותו.

נסיבות התלקחות השריפה טרם הובררו. על פי אחת ההערכות, הדליקה פרצה בשל סיגריה בוערת שהושארה על משטח דליק או כתוצאה מקצר חשמלי. טפ"מ ימין ביטון, יצא למקום כחוקר שריפות כדי לבדוק את הנסיבות שבהן התלקחה האש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully