וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת קשישה נמצאה בבית, המטפל קפץ מהגג

22.9.2011 / 12:44

בתה של הקשישה הגיעה לבית האבות בו אושפזה אמה וגילתה על גופתה סימני אלימות. במשטרה חושדים כי עובד זר מהפיליפינים ביצע את המעשה. החשוד ניסה לשים קץ לחייו

דרור עינב

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

גופתה של שולה גולדברד בשנות ה-80 לחייה נמצאה בצהריים (חמישי) בבית האבות "מגדלי הים התיכון" בכפר סבא ועליה סימני אלימות. במשטרה חושדים כי הקשישה נרצחה על ידי עובד זר מפיליפינים שנמלט מהמקום. כעבור זמן קצר אותר החשוד בביצוע המעשה, תוך כדי שהוא מנסה לשים קץ לחייו. בגלי צה"ל דווח כי גופתה של גולדברד התגלתה על ידי בתה, שהגיעה לביקור בבית האבות.

צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום קבעו את מותה של גולדברד ובמקביל העניקו טיפול לעובד הזר שקפץ מגג בית האבות ונפצע באורח קשה. העובד הזר פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא עם פגיעה רב-מערכתית.

רצח אישה קשישה בבית אבות ים התיכון, ספטמבר 2011. דרור עינב
זירת האירוע, היום/דרור עינב

תומר פיין, פרמדיק ממגן דוד אדום ממרחב ירקון שהגיע ראשון לזירת האירוע בה נפל העובד, סיפר לוואלה! חדשות, כי "כשהגענו למקום ראינו אדם שנפל מגובה של כארבע קומות, מצאנו אותו מחוסר הכרה, נושם בקושי. הוא לא דיבר. ביצענו בו הנשמה, הוא הורדם והונשם והובהל לבית החולים מאיר במצב קשה".

מרשת מגדלי הים התיכון נמסר בתגובה, כי "המקרה נמצא בחקירה משטרתית, אנחנו נשתף פעולה ככל שנתבקש ואנו משתתפים בצער המשפחה".

בתחילת השבוע נמצאה בדירה ברמלה גופתו של רודריגו כספין קורדובה, עוזר הנספח הצבאי של פרו בישראל, כשעליה סימני אלימות. החקירה הראשונית העלתה כי קורדובה נרצח. בסביבות השעה 7:00 בבוקר התקבלה במשטרת רמלה קריאה על מציאת גופה בבניין ברחוב בן צבי בעיר. חוקרי תחנת רמלה, בראשות מפקד התחנה, סגן-ניצב שלומי שגיא, הגיעו למקום וגילו גופת גבר בשנות ה-40 לחייו, כשהיא מתבוססת בדמה.

רופא מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של קורדובה, בכיר בצבא פרו ששהה בישראל בשנה האחרונה במסגרת תפקידו וגר בשכירות בעיר רמלה. בתחילה נבדקה האפשרות שקורודובה, נשוי ואב לשניים, שם קץ לחייו, אולם מאוחר יותר קבעו החוקרים כי החשד העיקרי הוא שמדובר ברצח. משהתגלתה זהותו של הנרצח, יצרה המשטרה קשר עם שגרירות פרו בארץ ועדכנו את אנשיה במקרה. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

עוד בנושא:
חשד לרצח ברמלה: דיפלומט מפרו נמצא ללא רוח חיים
התקשר להודיע על רצח זוגתו, המשטרה באה למחרת
חשד לרצח: בן 66 נורה למוות ליד בית העלמין בחיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully