וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: התקשר להודיע על רצח זוגתו, המשטרה באה למחרת

ויטאלי מיכלוב חשוד שרצח את בת זוגו לפני שבועיים. הוא התקשר למשטרה 5 ימים לאחר המעשה וסיפר על האירוע. בשל בלבול עם מקרה אחר, המשטרה הגיעה רק בתום שיחה נוספת למחרת. מיכלוב ברח ונעצר רק אתמול

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דרור פיקלני, טל אנגלנדר. עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

חשד לרצח בפתח תקוה: ויטאלי מיכלוב, בן 46, נעצר אתמול בחשד שרצח את בת זוגו, אולגה סורינוב (32), לפני שבועיים בפתח תקוה. כך הותר היום (רביעי) לפרסום.

גופתה של סורינוב, שנרצחה בדקירות סכין, נמצאה בדירת בני הזוג ברחוב רמב"ם בעיר כשהיא עטופה בניילון, ועליה שלושה פרחים ומכתב בשפה הרוסית. מיכלוב עלה לארץ לפני 11 שנים, והוא וסורינוב קיימו קשר רומנטי מזה חצי שנה. כמו כן, למיכלוב ילד המתגורר בחו"ל. על פי החשד, מיכלוב הוא זה שהתקשר למשטרה ודיווח על הרצח, שעל פי חקירה ראשונית אירע חמישה ימים קודם לכן.

מעצרו של מיכלוב הוארך היום בשבעה ימים בבית משפט השלום בכפר סבא, ומיוחסת לו עבירה של רצח. מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב בנצי סאו, הקים צוות חקירה מיוחד בשל העובדה שמיכלוב הודיע על הרצח, אולם בשל בלבול, השוטרים איחרו להגיע לזירה.

מהחקירה עולה כי מיכלוב התקשר למשטרה ומסר את שם הרחוב בו אירע הרצח, אולם לא את הכתובת המדויקת. בסמוך לכך התקבלה במשטרה שיחת טלפון נוספת בה התלוננו אזרחים על קולות ריב העולים מאחת הדירות בבניין בו הם מתגוררים, באותו הרחוב בו רצח לכאורה מיכלוב את בת זוגו.

השוטרים הגיעו לזירה השנייה, שם טיפלו באירוע של אלימות בין בני זוג ועצרו את אחד מבני הבית. בזאת מבחינתם הסתיים האירוע. על פי התחקיר, למחרת בבוקר התקשר מיכלוב שוב למוקד, והפעם הבינה המוקדנית שמדובר באירוע שונה, תחקרה אותו והוא מסר כתובת מדויקת, לפיה כיוונה את השוטרים. לדברי המשטרה, גם אילו הגיעו השוטרים מיד לאחר ההודעה הראשונה של מיכלוב לדירה, לא ניתן היה להציל את חיי הצעירה שכן היא נרצחה על פי החשד מספר ימים לפני כן.

כשהגיעו השוטרים לזירה, נותר מיכלוב באזור, אך בהמשך נבהל וברח מהמקום. לאחר חקירה בת שבוע ימים, נעצר אתמול מיכלוב בדירת חברו בבת ים, על ידי שוטרי מרחב שרון. עורכת דינו של החשוד, לירן פרילנד מהסניגוריה הציבורית, אמרה כי "החשוד משתף פעולה עם המשטרה. הוא זה שהודיע על הרצח והזמין את השוטרים".

(עדכון ראשון - 12:16)

עוד בנושא
חשד לרצח: בן 66 נורה למוות ליד בית העלמין בחיפה
זוהתה גופת האישה שנרצחה באשדוד: גרושה בת 38


לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully