וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: טעה בשעה - ונאם בכנס של המפלגה היריבה

דן דולן, מועמד רפובליקני לקונגרס, נשא נאום חוצב להבות בכנס באיווה - רק כדי לגלות שהקדים בשעתיים ונאם למעשה בכנס דמוקרטי שנערך באותו מקום: "כנראה שלא גייסתי בוחרים"

מועמד לבית הנבחרים של ארצות הברית מטעם המפלגה הרפובליקנית במדינת איווה מצא את עצמו ביום שבת האחרון במקום הנכון - אך בזמן הלא נכון, כאשר בתום נאום בחירות חוצב להבות שנשא, גילה כי למעשה לא נאם בפני חברי מפלגתו, אלא הקדים והגיע בטעות לכנס של המפלגה הדמוקרטית היריבה.

על פי דיווח העיתון המקומי "קוואד סיטי טיימס", המועמד המבולבל, דן דולן, הוזמן לכנס של מפלגתו בבית המשפט של העיר מונרו במדינה, כחלק מקמפיין הבחירות שלו לקונגרס. בצירוף מקרים משעשע, הכנס הרפובליקני נקבע לשעה 13:00 בצהריים באותו אולם בו נערך שעתיים קודם כנס של המפלגה הדמוקרטית. דולן, שהקדים את בואו לכנס הרפובליקני, נכנס לכנס הדמוקרטי - ומיד פצח בנאום הבחירות שהכין, ללא כל הפרעה מצד הקהל המבולבל.

"העוזר שלי נכנס לאולם ואמר - 'היי, דן דולן כאן, הוא יכול לעלות לדבר?', שיחזר דולן בראיון לעיתון, "אז הם עצרו הכל, עליתי על הבמה והתחלתי לנאום". לדבריו, הוא סיים לשאת את נאומו במלואו - ורק אז התבררה הטעות, כשבתום הנאום, הרים אחד הנוכחים בקהל את ידו ושאל - "אתה בטוח שאתה לא מעדיף לדבר עם הרפובליקנים?".

"אף אחד לא בירר מספיק לעומק את המצב לפני שהוא התחיל לדבר", הוסיף דני רייאן מהמועצה המשפטית בעיר. "דולן מאוד מנומס והוא בחור נהדר, הנאום לא פגע ברגשותיו של אף אחד". את התקרית, שמגדירה מחדש את המושג אי-תקינות פוליטית, קיבלו רוב המעורבים ברוח טובה. "אני לא בטוח כמה קולות בוחרים הרווחתי בקהל באותו יום", סיפר דולן בשעשוע. "זו הייתה תקרית מטופשת, אבל כולם הגיבו אליה בצורה מצוינת".

עוד תקריות מביכות במפלגה הרפובליקנית:
"אופס": צפו במעומד הרפובליקני ריק פרי משפיל עצמו בשידור חי
ארה"ב: המועמד הרמן קיין מואשם בהטרדה מינית
מיט רומני "לא מוטרד מהעניים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully