וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל שב לתקוף בעזה; "אם ישוגרו רקטות - נגיב"

גורם ביטחוני הבהיר כי יוחרף המענה לירי על הדרום. חיל האוויר תקף 2 מטרות ברצועה. על רקע שיגור הרקטות לבאר שבע, לא יתקיימו היום לימודים בעיר, כמו גם באשדוד ובאשקלון

יח"צ - חד פעמי

"אם ישגרו רקטות גם מחר – נגיב"; כך אמר אמש (רביעי) גורם ביטחוני בכיר, על רקע שיגור הגראד לעבר באר-שבע. הגורם אמר כי "אחרי כל סבב מגיעה הסכמה לשקט. יש יום יומיים של הפרות נקודתיות. אמש שיגרו רקטה לעבר נתיבות, הערב שיגרו רקטה לעבר באר-שבע. אם מחר ישגרו רקטות נוספות לעבר ישראל, זה יחרוג מההבנה הישראלית והמענה יהיה שונה. ישראל לא תסכים לטפטוף. ארגוני הטרור בעזה יבינו היטב שהם נכנסים לסרט אחר לגמרי".

במקביל, תקף אמש חיל האוויר שתי מטרות ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות באתר שיגור רקטות בצפון הרצועה ובמנהרה התקפית בדרום הרצועה. בשלב זה לא דווח על נפגעים כתוצאה מהתקיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישראל לא תסכים לטפטוף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצה"ל מעריכים כי שיגורי הרקטות לעבר נתיבות ובאר שבע ביומיים שחלפו מאז ההכרזה על הפסקת האש, בוצעו על ידי חוליות סוררות בתוך הג'יהאד האיסלמי, בניגוד להחלטת בכירי הארגון בלחץ מצרים, להפסיק את הירי לעבר ישראל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אין לימודים בערי הדרום

אתמול יירטה סוללת "כיפת ברזל" הפרושה בפאתי העיר באר שבע רקטת גראד שנורתה לעבר העיר. צוותי מגן דוד אדום טיפלו בכמה בני אדם שלקו בחרדה. בשעות אחר הצהריים גם התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב, אולם לא דווח על נפגעים או על נזק.

בעקבות השיגור, החליטה עיריית באר שבע שלא לקיים היום את הלימודים בבתי הספר בעיר. עם זאת, באוניברסיטת בן גוריון הלימודים יתקיימו כסדרם. ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ אמר אמש כי כל זמן שימשך הירי לעבר ישראל, לא יהיו לימודים בבתי הספר: "מדינת ישראל חייבת להגן בנחישות על תושביה ולהבהיר לארגוני הטרור שנחצה קו אדום. הבהרתי באופן חד משמעי: אם יורים טילים - אין לימודים. זוהי הנוסחה".

בנוסף, בהתייעצות שקיימו אמש ראשי הערים של אשדוד ואשקלון הוחלט על השבתת הלימודים גם בערים אלו "עקב הירי החמור על באר שבע". לימודים לא יתקיימוו גם בקריית גת ובקריית מלאכי. בגן יבנה לא ילמדו, למעט כיתות י"ב שילמדו במרחבים מוגנים. הלימודים של תלמידי החינוך המיוחד ייערכו מחוץ ליישוב, מעבר לטווח 40 הקילומטרים, וגני המתנ"ס ייפעלו. במועצה האזורית חוף אשקלון יתקיימו הלימודים כסדרם.

עוד בנושא
רקטת גראד יורטה מעל באר שבע - אין לימודים מחר בעיר
התלמידים בדרום חזרו לביה”ס, בנתיבות רק באופן חלקי
הג’יהאד האיסלמי חוגג: ”רציתם שנטבע, למדתם לקח”

(עדכון ראשון: 22:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully