וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: מת בן 7 שנפצע בתקיפת צה"ל בעזה

ניר יהב

14.3.2012 / 11:04

על פי הדיווח, ברכה מוגרבי, שנפצע שלשום בתקיפה סמוך לבית ספר, מת מפצעיו. בתקיפה נהרג גם נער בן 15. מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי לפעילים בעזה: "לימדתם את ישראל לקח חשוב"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

ילד פלסטיני בן שבע, שנפצע שלשום בתקיפה ישראלית על רצועת עזה, מת הבוקר (רביעי) מפצעיו, כך דיווחו מקורות פלסטינים. המקורות סיפרו כי הילד, ברכה מוגרבי, תושב העיר עזה, נפצע באורח אנוש בתקיפה שכוונה לעבר אזור הסמוך לבית ספר בעיר עזה והבוקר מת מפצעיו. באותה תקיפה נהרג גם נאיף קרמוט, נער בן 15, ונפצעו ארבעה מחבריו ששהו בסמוך לבית הספר. בכך עולה מניין ההרוגים במהלך ההסלמה האחרונה ברצועת עזה ל-26.

לדברי צה"ל, 22 מתוך ההרוגים הפלסטינים בתקיפות הם מחבלים וארבעה מההרוגים הם אזרחים שנהרגו בעת ששהו באזור שהותקף. הפלסטינים טוענים מנגד כי תשעה מתוך 26 ההרוגים הם אזרחים חפים מפשע – ארבעה ילדים, ארבעה גברים ואישה אחת. אתמול הודיעה הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי כי 14 מתוך ההרוגים הם פעילים של הזרוע. יתר החמושים משתייכים לזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית.

אתמול ערך הג'יהאד האיסלמי עצרת ניצחון גדולה בעיר עזה בהשתתפות אלפים מתומכי הארגון. במהלך העצרת שודר נאומו של מזכ"ל הארגון, רמדאן שלח, ממקום מושבו בדמשק. "זו הפעם הראשונה שאתם מצליחים לכפות על האויב הציוני לקבל סוג כזה של רגיעה, למרות שהוא מנסה להתנער ממנה, כדי שלא יאמרו שהוא נכנע לדרישות של פלגי ההתנגדות", אמר.

בנאומו, פנה שלח אל פעילי הזרוע הצבאית של הג'יהאד ושל ועדות ההתנגדות העממית. "לימדתם את ישראל לקח חשוב, והשגתם ניצחון כשכפיתם את רצון פלגי ההתנגדות ולא נכנעתם לרצונה של ישראל". לדבריו, ישראל חשבה שעזה היא מטרה קלה, אלא שהפעם היא הופתעה מהרגיל. "הם הופתעו מכך שלא טבענו בים, כפי שקיווה ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין". עוד אמר כי למרות הפסקת האש, "אסור לתת אמון בישראל שתשמור על הרגיעה".

עוד על ההסלמה בדרום:
נגמר ירח הדבש בין חמאס לג'יהאד האיסלמי
טיבי: "עזה תישאר חזקה"; ח"כים בימין: "להדיחו"
ב-72 שעות: כ-200 שיגורי רקטות ו-23 פלסטינים הרוגים

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully