וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איימה על חייה של שופטת שביטלה תביעתה

רמי שני

5.3.2012 / 19:08

אביטל חתוכה, בת 54, מואשמת כי איימה על חיי השופטת טהר שחף, לאחר שזו דחתה את תביעתה בבית משפט השלום בבאר שבע. "כמו ששופט אחר נרצח במדינת ישראל - היא תהיה השנייה"

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית משפט השלום בבאר שבע נגד תושבת הדרום, אביטל חתוכה, שאיימה על חייה של השופטת טהר שחף לאחר שדחתה את תביעתה.

ביום חמישי שעבר הגישה הנאשמת, בת 54 ממושב הודיה שבחבל לכיש, תביעה נגד קצין התגמולים של צה"ל, אשר נדחתה על ידי השופטת שחף. בעקבות המקרה התקשרה חתוכה למזכירות בית המשפט ואיימה על חייה של השופטת.

על פי כתב האישום, חתוכה שוחחה עם סגן המזכיר הראשי של בית המשפט, אליעזר פודולובסק, והשמיעה באוזניו איומים מפורשים כלפי השופטת. "אותה השופטת שנתנה החלטה בתיק תירצח, אין לה מה להסתובב ברחובות", איימה חתוכה, "כמו ששופט אחר נרצח במדינת ישראל - היא תהיה השנייה". כמו כן, איימה הנאשמת כי תתלה את השופטת "על מגדל גבוה".

אנשי מזכירות בית המשפט הגישו תלונה במשטרת באר שבע, תוך ציון פרטי המקרה וחשדותיהם כלפי חתוכה. המשטרה איתרה את הנאשמת ועצרה אותה לחקירה, בה הודתה כי אכן התקשרה לבית המשפט ואיימה על חיי השופטת, אך לדבריה היו אלה רק איומי סרק.

השופטת שחף הייתה בעברה סגנית נשיא בית משפט השלום בבאר שבע. היא פרשה מתפקידה וכיום עוסקת בעיקר בתיקים מנהליים ובתביעות של נכי צה"ל. הנהלת בית המשפט סירבה להגיב למקרה, בטענה כי אינה מוסרת פרטים בכל הנוגע לאיומים על שופטים.

לקריאה נוספת:
חשד: לקוח לשעבר איים על עורך הדין בני נהרי
תושב ת"א חשוד כי איים על חיי שופטת ובני משפחתה
אסיר איים על שופטת שלא קיצרה את עונשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully