וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: לקוח לשעבר איים על עורך הדין בני נהרי

14.11.2011 / 19:07

משה זגורי, תושב חדרה, נעצר אתמול בחשד שאיים על הפרקליט הפלילי המפורסם, שייצג אותו בעבר, וטען כי הוא חייב לו כסף. היום הוא שוחרר בתנאים מגבילים ותחת צו הרחקה מעורך הדין

איומים על פרקליט הצמרת? אחד מלקוחותיו של עורך הדין הפלילי הידוע, בני נהרי, נעצר אתמול (ראשון) בחשד שאיים עליו, הטריד וניסה לסחוט אותו. היום שוחרר החשוד לביתו בתנאים מגבילים, ונקבע כי עליו להתרחק מהסנגור הוותיק למשך 60 ימים.

נהרי ייצג את החשוד, משה זגורי תושב חדרה, בתיק רצח לפני כעשר שנים. על פי החשד, לפני מספר חודשים החל זגורי להגיע למשרדו של נהרי ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, להתקשר אליו ולטעון כי עורך הדין חייב לו כסף. לאחר תקופה של הטרדות לכאורה, פנה נהרי למשטרה והגיש תלונה נגד זגורי.

הבוקר הובא זגורי לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, בו נענתה השופטת דורית רייך-שפירא לבקשת המשטרה להגביל את תנאיו של זגוריו עם שחרורו, והוציא לו צו הרחקה ממשרדו של נהרי למרחק של קילומטר אחד ולמשך 60 יום.

בנוסף, קבעה השופטת כי נאסר על זגורי ליצור כל קשר, ישיר או עקיף, עם נהרי. הוא שוחרר ממעצר בתנאי שיחתום על ערבות עצמית בסכום של 1,500 שקלים, ובכפוף לחתימת ערב מצד ג' באותו הסכום.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully