וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב ת"א איים על חיי שופטת ובני משפחתה

גלעד גרוסמן

3.8.2011 / 11:20

במשטרה חושדים כי תושב תל אביב בן 43 איים לפגוע בנשיאת בית המשפט לנוער בעיר, גלית ויגוצקי, ובבני משפחתה. החשוד כבר "התנסה" בעבר בהשמעת איומים כלפי גורמים שונים

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) תושב תל אביב בן 43 בחשד שאיים על חייה של נשיאת בית המשפט לנוער בעיר, גלית ויגוצקי, ועל בני משפחתה. הבוקר הובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

בימים האחרונים התקבלה תלונה במשטרה על כך שהחשוד השמיע לפני כחודש איומים כלפי השופטת בפני אדם שלישי. החשוד, שהשמיע כבר בעבר איומים על גורמים שונים, ידע ככל הנראה שהוא מבוקש על ידי המשטרה וניסה להסתתר ולהימלט.

לפני שלושה חודשים הוגש לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד יום טוב בלולו, תושב בת ים בן 25, בגין איום על שופטת בית המשפט המחוזי בדימוס חיותה כוחן. לפי כתב האישום, בלולו המרצה עונש מאסר בכלא מעשיהו, הובא בתחילת חודש מאי לדיון בפני ועדת השחרורים, שהחליטה לקצר את עונשו בשליש. ביציאה מהאולם, איים בלולו על השופטת כוחן, שעומדת בראש ועדת השחרורים, וצעק לעבר האולם: "זונה, שרמוטה, אני אראה לך מה זה, אני עוד ארים לך את הג'יפ". כוחן, שישבה בתוך האולם, לא שמעה את הדברים.

אלימות נגד שופטים - כותרות נוספות:

אסיר איים על שופטת שלא קיצרה את עונשו
נדחה ערעורם של רוצחי השופט עדי אזר
העונש קוצר: שנתיים מאסר למשליך הנעל על ביניש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully