וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קפטן הקונקורדיה שכח להרכיב את משקפיו

4.3.2012 / 4:03

רב החובל של ה"קוסטה קונקורדיה" לא מפסיק להסתבך וכעת עולה כי שכח להרכיב משקפיו לאחר שבילה עם רקדנית. לפי עדות קודמת הקפטן "היה עם אישה יפה" בבר לילה לפני התאונה

לאחר שהואשם כי התעלם מאזהרותיו של משמר החוף, הגיע קרוב מדי לקו החוף, התמהמה עם ההוראה לנטוש את הספינה הטובעת ואף ניסה להימלט מזירת האירוע במונית, עלו אתמול (שבת) פרטים נוספים מהשימוע של רב החובל של הקוסטה קונקורדיה, קפטן פרנצ'סקו סקטינו, שנערך במחוז טוסקנה באיטליה.

על פי עדותו של הקצין הראשון באוניה, סירו אמברוסיו, רב החובל לא הצליח לראות את המכ"ם וביקש ממנו להסתכל במקומו ולבדוק את נתיבה של האוניה. לדבריו, קפטן סקטינו, בן ה-51, שכח להרכיב חזרה את משקפיו לאחר שעל פי החשד בילה ביחידות בתאו עם רקדנית בשם דומיניקה קמורטן, בת 25. "סקטינו מרכיב משקפיים בדרך כלל וכשהוא לקח את הפיקוד על האוניה הם לא היו עליו", אמר הקצין הראשון. עדות זו באה לאחר עדות של אחת הנוסעות שניצלה מהטביעה כי רב החובל "בילה עם אישה יפה" בבר של האוניה לילה לפני התאונה.

רב החובל של אוניית הפאר שלפני כחודש וחצי התנגשה בסלעים, והובילה בכך למותם של 25 מהנוסעים כאשר שבעה עדיין מוגדרים כנעדרים, מואשם בהריגה ואם יורשע עלול לעמוד בפני עונש מאסר ממושך. לטענתו של סקטינו, הסלעים שהאוניה התנגשה בהם לא הופיעו על מפות הניווט אך הוא הודה כי התקרב יתר על המידה לחוף. נוסף על רב החובל, גם הקצין הראשון ושבעה קצינים ומנהלים נוספים נחקרים.

עוד על טביעת הקוסטה קונקורדיה:
במשמר החופים צרחו על הקפטן הנוטש: "אתה תשלם"
חשד באיטליה: הקפטן התקרב לחוף "כדי להרשים"
צילומים חדשים: הכאוס על סיפון הספינה הטובעת
מבוכה נוספת: עוד ספינה של "קוסטה" נתקעה בלב ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully