וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

שלג ירד בירושלים, ילדה בת שבע נסחפה בנחל מודיעין ומתה, נתניהו בתגובה מתונה למתקפה של עוזי ארד, חשד לרצח והתאבדות בנתניה ואלפי מבקרים בגולן. אלה היו כותרות השבת

את סוף השבוע אפיין מזג אוויר חורפי וסוער, ותושבי ירושלים פתחו את השבת עם השלג הראשון לעונה. השלג החל להיערם אתמול (שישי) בבוקר בבירה, ובעקבותיו השביתה משטרת התנועה את התחבורה הציבורית במשך זמן קצר במהלך הבוקר. מוסדות החינוך השביתו את הלימודים בקריית ארבע, בגוש עציון ובכמה יישובים בשומרון.

מזג האוויר הקשה הביא עמו גם טרגדיה במודיעין, כאשר ילדה בת שבע נסחפה בזרם נחל שעלה על גדותיו ומתה. מחקירת המשטרה עולה כי אביה של הילדה, יעל שפר ממודיעין עלית, ביקש לתעד אותה ואת אחיה במזג האוויר הסוער, וזו נסחפה במי הנחל. הילדה אותרה כעבור שעה כשהיא במצב קשה, ומאוחר יותר מתה מפצעיה בבית החולים שיבא בתל השומר.

נתניהו בתגובה לעוזי ארד

בזירה הפוליטית, התבטא אמש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתגובה לתקיפתו על ידי יועצו לשעבר וראש המטה לביטחון לאומי שהודח מתפקידו, עוזי ארד, בראיון לידיעות אחרונות. בין היתר, אמר ארד בראיון כי התנהלותו של ראש הממשלה היא כזו שבמסגרתה "מותר לשקר לביקורת, כיוון שנתניהו משוכנע שמבקר המדינה זומם להשמיד אותו", ואף הפנה אצבע מאשימה לתככים שהיו, לכאורה, בלשכת ראש הממשלה. בתגובה, אמר נתניהו: "לא תופסים אדם בשעת צערו".

חשד לרצח והתאבדות בנתניה

הבוקר (שבת) אירע על פי החשד רצח והתאבדות בדירה בנתניה. כוחות משטרה הגיעו למקום ברחוב אחד העם בעיר, ומצאו את גופותיהם של עובד זר יוצא אריתריאה בשנות ה-30 לחייו ואחייניתו, בשנות ה-20 לחייה. על פי החשד, האיש דקר את אחייניתו למוות, ולאחר מכן התאבד בדקירה. זהותם של השניים טרם ידועה, והגופות הועברו לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מטיילים באו לראות את השלג ברמת הגולן

במהלך היום, רבבות ישראלים גדשו את כבישי רמת הגולן, במטרה לראות את השלג שנערם. המבקרים שהגיעו מכל הארץ כדי לחזות בפלא הלבן נתקעו בפקקים קשים שנוצרו בצירי הצפון, אך התושבים המקומיים דווקא היו מרוצים מאוד מכמות המבקרים. "זו חגיגה גדולה לעיניים. אלפי מטיילים הגיעו משעות הבוקר אלינו. הילדים בחוץ משחקים בשלג", סיפר מור, מקיבוץ מרום גולן שלמרגלות הר החרמון. החרמון עצמו נותר סגור למבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully