וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עזבה את סוסה? כששקע בבוץ - והצילה אותו

ניקול גרהאם האוסטרלית הבחינה כי במהלך רכיבה על החוף, סוסה נאבק שלא לשקוע. במקום להימלט מהמקום, העדיפה לסכן את חייה ולהחזיק את ראשו מעל הבוץ עד אשר חולצו בשלום

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

כשניקול גרהאם יצאה לרכיבה שגרתית על הסוס שלה, בחופה של העיר גילונג האוסטרלית, היא לא תיארה לעצמה שעל הרכיבה יספרו בתדהמה גם בצידו השני של האוקיינוס. בשלב מסויים ברכיבתה הבחינה גרהאם כי סוסה?, "אסטרו", שוקע בבוץ טובעני, אך במקום לנטוש אותו על מנת להציל את עצמה - הזעיקה גרהאם את כוחות החילוץ למקום ונותרה לצד אסטרו עד אשר הגיעו, כאשר במשך דקות ארוכות היא דאגה לשמור על ראשו מחוץ לבוץ, במה שככל הנראה הציל את חייו.

"ככל ששקענו עמוק יותר ויותר בבוץ והזמן חלף, התחלתי ממש לפחד", אמרה גרהאם לאחר שחולצה בשלום יחד סוסה האהוב. "ידעתי שאם אשאר איתו, הוא לא ייכנס לפאניקה, ואם הוא לא יהיה בפאניקה, המשמעות היא ששנינו נצא משם בשלום", סיפרה גרהאם. צוות החילוץ שהגיע למקום רתם את אסטרו לטרקטור באמצעות חבל ובכך הצליח לחלצו מהבוץ. על הסוס, בן השמונה, כמעט ולא נותרו סימנים מהתקרית שהייתה עלולה להסתיים באסון, לולא תושייתה של בעליו.

"הוא ספג כמה חבלות שטחיות וסובל קצת מכאבי שרירים", אמר הכבאי רוג'ר באקל, שלקח חלק בחילוצו של אסטרו. "הערכנו שהוא שבר את רגלו או שניקול נפצעה איכשהו, אבל שניהם יצאו רק עם כמה שריטות וחבלות - זו תוצאה פשוט פנטסטית", אמר באקל בהתחשב בנסיבות, שיכולות היו להביא לתוצאות קשות הרבה יותר.

עוד בנושא
זה לא הגיל, זה הקרוקודיל: בן 70 סורס בידי תנין
ארה"ב: "הוציאה חוזה" על לובשי פרווה - ונעצרה
אין כמו אמא: צפו בכלבה שאימצה חזרזירים שננטשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully