וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו אמא: צפו בכלבה שאימצה חזרזירים שננטשו

בולדוגית צרפתית בגרמניה אימצה שישה חזרזירי בר. זו לא פעם ראשונה, "סופר-אמא", כפי שמכנים אותה מטפליה, כבר אימצה בעבר חתולים, שפנפנים ואפילו רקון אחד

רויטרס

צילום: רויטרס, קריינות: אביב אברמוביץ, עריכה: טל רזניק

חייהם של ששת חזרזירי הבר הללו היו יכולים להתפתח לכיוון שונה מאוד, לולא פגשו את "בייבי", כלבה מגזע בולדוג צרפתי שלא הפלתה אותם על רקע מינם. החזירים הקטנים נותרו לבדם ביער הסמוך לברלין, אחרי שאמם נורתה בידי ציד מקומי. למזלם של החזרזירים, שנשארו לבדם בקור האירופי המקפיא, הם נמצאו בידי מטיילים ששוטטו ביער במהלך סוף השבוע. המטיילים הביאו אותם למקלט לבעלי חיים בעיירה הסמוכה לניץ, שם הם פגשו את בייבי.

הבולדוגית מצרפת אימצה את החיות הנטושות באופן כמעט טבעי. כעת היא מטפלת בגורים אלו כאילו הייתה אמם הביולוגית ומבלי שתייחס משמעותית כלשהי לעובדה שמדובר בבעלי חיים מזן שונה לחלוטין ובעלי לאום גרמני, אויביהם המרים של הצרפתים.

לדברי אחד מעובדי המקלט, נורברט דאם, זו לא הפעם הראשונה שבייבי מתנהגת כך. "היא הסופר-אמא שלנו, יש לה רגשות אימהיים כלפי כל חיה", אמר דאם וסיפר כי הכלבה לקחה על עצמה בעבר את תפקיד האם המחליפה למספר חתולים, כמה גורי שפנים ואפילו רקון אחד. האמא העמוסה מסתייעת בבולדוג צרפתי נוסף העונה לשם רונחה כדי להאכיל, לנקות ואף לחנך את גוריה החדשים. עד שישובו לטבע, חזרזירי הבר הקטנים צפויים להישאר יחד עם אמם החדשה במקלט בלניץ לפחות עוד שלושה חודשים נוספים.

עוד מקרים של קבלת השונה בעולם החי:
וגר זאב עם כלב: כלבה אימצה גורי זאב ופנתר
בן תערובת: צפו בגור ה"חמוזברה" שנולד בסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully