וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל ההודי לא יגיע לישראל; "לא לפגוע באירן"

29.2.2012 / 12:18

הרמטכ"ל ההודי לא יגיע לביקור מתוכנן בארץ ובוטלה פגישה בין משרדי הביטחון של שתי המדינות. לטענת כלי התקשורת בהודו, המדינה לא רוצה לתפוס צד בסכסוך בין אירן לישראל

ראש המטה הכללי של צבא הודו, שהיה מתוכנן להגיע לביקור בארץ באמצע חודש מרץ למספר ימים כאורחו של הרמטכ"ל בני גנץ, ביטל את ביקורו, כך דווח היום (רביעי) בכלי התקשורת בהודו. גורמים בהודו דיווחו כי הביקור בוטל בשל המתיחות באזור על רקע המהומות בסוריה והמתח הגואה מול אירן. עם זאת, גורם ביטחוני בארץ מסר כי "טרם קיבלנו הודעה רשמית". במהלך הביקור המתכונן, הרמטכ"ל ההודי היה אמור לבקר בישראל ולקיים פגישות עבודה עם בכירי מערכת הביטחון ולבקר בתעשיות הביטחוניות כדי לראות פיתוחים חדשים.

כמו כן, על אף שלאחרונה נידונה האפשרות שמשרד ההגנה ההודי ירכוש מטוסי התראה ואיסוף מודיעיני מהתעשייה האווירית בהיקף של מיליארדי שקלים, גורמים במערכת הביטחון בישראל הודיעו כי בוטלה פגישה מתוכננת בין נציגי מערכת הביטחון ההודי לבין נציגי מערכת הביטחון הישראלי. לפי הדיווח, הפגישה בוטלה כדי לא לעורר מתח מול אירן ולמנוע אפשרות של מצג שווא לפיו הודו מעורבת בלחץ על המשטר האירני. החשש של הממשל בהודו נובע מהיחסים המתהדקים בין האופוזיציה בהודו לבין אירן.

יצויין בין משרד ההגנה ההודי לבין משרד הביטחון הישראלי, ראשי צה"ל והתעשיות ביטחוניות מתקיים שיתוף פעולה הדוק שבא לידי ביטוי בפיתוח ורכישת אמצעי לחימה, יחסים שהפכו את ישראל לאחת המובילות בייצוא הביטחוני להודו.

עוד כותרות על הודו:
הודו: זוג שליחי חב"ד נחשד בריגול - ויגורש
הודו: נרצח כי תפס את השירותים ליותר מדי זמן
הישראלית שנעצרה בהודו שבה לישראל: "מאושרת"

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully