וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: נרצח כי תפס את השירותים ליותר מדי זמן

סנטוש קרגוטגאר זעם על ההמתנה הממושכת לשירותים המשותפים בשכונת העוני שבה התגורר. כשסימון לינגרי יצא מהתא, הוא היכה אותו למוות. שכנים: "הצורך השתלט על ההיגיון"

קטטה על שימוש בתא שירותים, המשותף לדיירים רבים בשכונת עוני בהודו, הובילה למותו של צעיר בן 26 במרכז מומביי. ההרוג, סימון לינגרי, נמצא מוטל סמוך לתא הקטן כשהוא פצוע פצעים קשים, ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. שוטרים עצרו כעבור זמן קצר חשוד ברצח, שזוהה כסנטוש קרגוטגאר, בן 40.

כלי תקשורת בהודו מדווחים כי הקטטה בין שני הגברים אירעה שלשום בערב, בשכונת מהים שבמרכז מומביי. ככל הנראה, לינגרי התעכב זמן רב בתא הציבורי שבשכונה, עד שסבלנותו של קרגוטגאר פקעה לחלוטין. כשיצא סוף סוף לינגרי מהתא, קרגוטגאר לא הצליח להתאפק והעיר לו על העיכוב.

גבר צעיר מתקלח בביוב במומביי, הודו. 2010. AP
גבר צעיר מתקלח בביוב במומביי. תושבים התלוננו שהמחסור בתשתיות מוביל לחיכוכים/AP

לדברי רמראו דסאי מתחנת המשטרה המקומית, הריב החל בחילופי דברים קשים בין שני הגברים, אך במהרה הידרדר לאלימות פיזית. הוא העריך כי התוקף לא השתמש בכלי נשק אלא נגח בלינגרי או היכה אותו בראשו עד שהתמוטט. עדי ראייה סייעו לשוטרים לאתר את החשוד ברצח, שנתפס כעבור זמן קצר. ייתכן גם שהוא היה שיכור בעת הקטטה.

"אין לנו שום אביזרים סניטריים"

תושבים בבתים המשותפים של השכונה סיפרו כי העוני הרב והמחסור בתשתיות גורם חיכוכים רבים בין השכנים. "אין לנו שום אביזרים סניטריים", אמר רג'יש פשוואן, ששוחח עם ה-Times of India, והתריע כי הממשלה אינה עושה די כדי לטפל בתשתיות המעטות.

"לפעמים, צרכים בסיסיים משתלטים על ההיגיון, וזה מה שקרה כאן. מדובר בטרגדיה, כי חייהם של שני אנשים נהרסו בגלל נושא כל-כך פעוט", אמר.

עוד כתבות בנושא
עישון הורג: הצית סיגריה בשירותים והתפוצץ
מי נעצר כשהטיל את מימיו בשירותי הנשיא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully