וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שנעצרה בהודו שבה לישראל: "מאושרת"

טל שלו

24.1.2012 / 8:20

נורית טוקר נעצרה בחודש אוקטובר במומביי לאחר שבתיקה התגלו שתי מחסניות רובה מלאות. היא נחקרה ונאסר עליה לצאת את העיר. בשבוע שעבר זיכה אותה בית המשפט העליון

באדיבות המשפחה

(באדיבות גלי צה"ל)

הישראלית נורית טוקר, שהיתה מעוכבת בהודו במשך שלושה חודשים לאחר שבתרמילה התגלו כדורי רובה, נחתה הלילה (שני) בישראל. "אני מאושרת לחזור לישראל", אמרה עם נחיתתה בנמל התעופה בן גוריון, "אני מודה להורים שלי שתמכו בי לאורך כל הדרך, למשפחה המורחבת והנהדרת שלי ולחברים שלי שאין כמותם. תודה לכל מי שעקב ודאג בשלושת החודשים האחרונים. הערכתי הרבה לכולכם". טוקר שוחררה אתמול, לאחר שבית המשפט העליון במדינה זיכה אותה מאשמת החזקת נשק.

טוקר, בת 22 מאזור ירושלים, נעצרה בסוף חודש אוקטובר בשדה התעופה בעיר מומביי שבהודו כשברשותה שתי מחסניות מלאות בכדורים. היא נלקחה לבידוק ביטחוני בשדה התעופה הבינלאומי "צ'הטרפאטי שיבאג'י", ובחפציה התגלתה התחמושת. בעקבות זאת, טוקר נעצרה והועברה לידי המשטרה.

במשך ארבעה ימים היתה עצורה במשטרת מומביי, ולאחר מכן שוחררה בערבות אך לא הורשתה לעזוב את מומביי. בשבוע שעבר, לאחר מסכת דיונים משפטיים ארוכה, זיכה בית המשפט העליון את טוקר מכל אשמה אחרי שקבע כי החזקת הנשק שנמצא אצלה בעת שנתפסה לא הייתה במודע. אתמול קיבלה בחזרה את דרכונה ועלתה על מטוס לישראל.

בהודעה שפירסמו אתמול הוריה של טוקר, מינה וקובי, הודו ההורים לכל מי שסייע במאמץ לשחרורה, בהם שליחי חב"ד במומבאי והקהילה הישראלית בעיר שאירחה אותה בחודשים האחרונים. ?בשעתנו הקשה גילינו המון חום ואהבה שחיזקו אותנו כל התקופה שהייתה מלווה בעליות ומורדות וחוסר ודאות?.

הישראלית שנעצרה בהודו שבה לארץ - כותרות אחרונות:
ישראלית שנשאה נשק שוחררה בהודו, ותחזור לארץ
הדיווח הראשוני: ישראלית נעצרה כשברשותה תחמושת

לפניות לכתבת:
tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully