וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשוד ורצח: גופת אישה התגלתה בדירתה בנהריה

קובי מנדל

29.2.2012 / 11:53

אסתר חג’יג’שווילי בת ה-62 נמצאה ללא רוח חיים, כשעל גופה סימני אלימות ובביתה אי סדר. את הגופה גילתה שכנתה שהזעיקה את המשטרה, שחושדת כי היא נרצחה במהלך שוד

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל)

חשד לשוד ורצח בנהריה: אסתר חג’יג’שווילי, בת 62, נמצאה כשהיא ללא רוח חיים בדירתה ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. גופתה התגלתה לפני זמן קצר (רביעי) על ידי שכנתה כשעליה סימני אלימות, ומהמשטרה נמסר כי בבית שורר אי סדר, שמעלה את החשד כי מדובר בשוד. חוקרי ימ"ר חוף החלו בחקירת נסיבות האירוע.

בתה של המנוחה ביקשה משכנתה של אמה לבדוק מה קורה עם איתה, מאחר והיא לא ענתה לטלפונים. כשהשכנה נכנסה היא מצאה את גופת האישה מוטלת ללא רוח חיים ועליה סימני אלימות.

חג’יג’שווילי, פנסיונרית המתגוררת לבד בדירתה, סיימה לעבוד לפני כמה שנים כמנקה בבית ספר בנהריה. גדליה ביטון, שמכיר את המנוחה מזה עשרות שנים, מאז עלתה לישראל מגאורגיה בשנת 73, אמר לוואלה! חדשות כי "היא הייתה אישה נהדרת שעבדה לפרנסתה. אבא שלה היה הסנדלר של השכונה. הבת שלה שלמדה בבית ספר עם הבת שלי, סיימה את לימודיה באוניברסיטה, עברה עם משפחתה להונגריה, ולא מכבר הם חזרו לישראל". ביטון אמר כי מדובר בשכונה מאוד שקטה ששום אירוע אלימות לא אירע בה "עשרות שנים".

מפקח מולא ביין קצין חקירות בימ"ר חוף אמר לוואלה! חדשות: "הבוקר התקבל דיווח על אישה שנמצאת בדירתה ללא רוח חיים. מבדיקה ראשונית עולה שהאישה כבת 60 נמצאה מוטלת על הרצפה ללא רוח חיים. כנראה שמדובר בשוד שהסתבך לרצח. לחקירה עדיין אין כיוון ספציפי וכל הכיוונים נבדקים.

החוקרים בודקים בין היתר אפשרות ששודד או שודדים נכנסו במהלך הלילה לדירה כדי לגנוב פריטים בעלי ערך מהמקום והופתעו על ידי האישה שהתעוררה. שכנתה של האישה הזעיקה את מד"א ורופא קבע את מותה.

לקריאה נוספת:
חשד: חסר בית מעורער בנפשו רצח קשישה בירושלים
חשד לרצח באשקלון: בן 37 נדקר ומת, הדוקר נמלט
החשוד הודה ברצח בעל המכולת ביפו: "חשתי בסכנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully