וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב על אשתו בפייסבוק ואולץ להתנצל על ידי השופט

המרחק בין המציאות הוירטואלית לממשית מתקצר, כפי שלמד על בשרו מארק ביירון, ש"הפר צו הרחקה" לאחר שכתב סטטוס פוגעני על אשתו. הוא יפרסם במשך חודש הודעת התנצלות פומבית

פסק דין יצירתי בארצות הברית: בית המשפט במדינת סינסינטי הורה לגבר לפרסם ברשת פייסבוק התנצלות פומבית בפני אשתו, בעקבות הערות פוגעניות אשר פרסם עליה ברשת החברתית, כך פורסם שלשום (חמישי) ברשת NBC.

העונש נגזר על הנאשם מארק ביירון, צלם במקצועו, בעקבות הפרסום בפייסבוק שהיווה הפרה של צו ההרחקה אשר הוטל עליו מוקדם יותר השנה, לאחר שהואשם בתקיפת אשתו.

ביירון, אשר נמצא כעת בהליכי גירושין מאשתו אליזבת', פרסם בחשבון הפייסבוק שלו צילום שלו עם אשתו ובנו, והוסיף את התגובה: "אם את אישה מרושעת ונקמנית המעוניינת להרוס את חיי בעלך ולקחת את בנו ממנו לתמיד – כל שאת צריכה לעשות זה לומר שאת מפחדת מבעלך המתעלל, והם יקחו אותו!".

צפו: כתבת רשת NBC בנושא פסק הדין של הבעל

על אף שחסם את גישתה של אשתו לעמוד, היא מצאה את התמונה והתגובה שהתווספה לה – והתלוננה בפני המשטרה כי בעלה הפר את צו ההרחקה נגדו. בעקבות התלונה בית המשפט גזר על ביירון 60 ימי מעצר וקנס של 500 דולרים, אך הוסיף לגזר הדין הסתייגות – ביירון לא יאלץ לשלם את הקנס או לבלות זמן מאחורי הסורגים, באם ישלם מזונות לאשתו ויפרסם ברשת פייסבוק התנצלות פומבית.

הבעל בחר לפרסם התנצלות ברשת החברתית, בה הודה במעשיו, התנצל בפני אשתו ואף התנצל בפני חבריו על כך ש"הטעה אותם". ההתנצלות תפורסם במשך 30 ימים לפחות, בהם לאליזבת' וחבריה תינתן גישה לחשבון.

עוד על אלימות במשפחה בארצות הברית:
אב התפוצץ עם 2 ילדיו: "סליחה ולהתראות"
אב אמריקאי דקר את בנו בחרב: "הוא עצלן"
תעלומה: בן שנתיים וחצי ירה למוות באמו?

עדכון ראשון 14:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully