וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב בארה"ב התפוצץ עם 2 ילדיו: "סליחה ולהתראות"

ג'וש פאוול נחשד כבר לפני שנתיים במעורבות בהיעלמות אשתו, אך לא הואשם. מאז, ניהל קרב משמורת על ילדיו. אתמול הסתיים הקרב הזה כשנעל עובדת סוציאלית מחוץ לבית - והצית אש

רויטרס

"אני מצטער, להתראות". כך, בשלוש מילים בלבד, בחר ג'וש פאוול לחתום את חייו ואת חיי שני ילדיו - צ'רלי בן השבע ובריידן, בסך הכל בן חמש. פאוול, שאשתו סוזן נעלמה במדינת יוטה לפני כשנתיים והוגדרה מאז נעדרת, העלה אתמול (ראשון) באש את ביתו בעיר פייאלפ שבמדינת וושינגטון, כששני הילדים הקטנים שוהים בתוכו. השלושה נהרגו במקום.

"למרבה הצער, אנו חושבים שאנו יודעים מי עשה זאת", אמר לאחר האירוע פול פסטור ממשטרת מחוז פירס. "זהו ג'וש פאוול, האב. אב שהרג את שני בניו הצעירים. ואם זה לא מספיק רע, אם זה לא מספיק מרושע, אז אני לא יודע מה כן".

שרידיו של בית במחוז גרהאם שבמדינת וושינגטון, בו פוצץ עצמו אב יחד עם שני ילדיו, פברואר 2012. Ted S. Warren, AP
שרידי הבית שהתפוצץ בתצלום אווירי/AP, Ted S. Warren

פאוול נחשד במעורבות בהיעלמותה של רעייתו בת ה-28, סוזן פאוול, בשנת 2009. הוא אף נעצר בידי המשטרה, אך מעולם לא עמד לדין. מאז, ניהל מאבק משפטי סבוך מול הוריה של סוזן, במטרה לזכות במשמורת על ילד - ואף הצליח להשיב אותם לידיו. אולם לפני כשנה, במהלך חיפוש בבית, מצאו שוטרים כמות גדולה של חומר פורנוגרפי, ובו גם צילומי עירום של קטינים. אביו של פאוול, שחי אף הוא בבית, נעצר, והילדים הועברו מיידית לחזקת הוריה של האם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"אספק לילדיי בית יציב"

בימים האחרונים הגיש פאוול בקשה לקבל בחזרה את הילדים, ובתצהיר כתב: "אני אב אוהב, אספק לילדיי בית יציב" - אך זה לא עזר, והבקשה נדחתה. אתמול הביאה עובדת סוציאלית את שני הילדים לביקור אצל אביהם - ואז החלה השתלשלות המהלכים המחרידה.

"אנו מאמינים שהוא הצית את האש במכוון, משום שזה היה ביקור מתוכנן", הסביר אד טרוייר ממשטרת מחוז פירס. "עובדת השירות להגנת הילד באה לשם, והשאירה את הילדים. הוא נעל את העובדת בחוץ, רץ עם הילדים, והאש החלה מיידית. היא התפשטה מהר מאוד והתלהטה מהר מאוד. אז אנו מאמינים שנעשה שימוש בחומרים מאיצי בעירה. גם במכבי האש מעריכים שזה נעשה במכוון".

לצוותי החירום שהוזעקו למקום נותר רק לקבוע את מותם של השלושה, ובכך להביא לסיומה את הפרשה הטראגית. בדיעבד התברר כי דקות ספורות לפני שפוצץ את הבית כתב פאוול לפרקליטו דואר אלקטרוני, ובו הביע, כאמור, חרטה על המעשה. לצ'רלי ובריידן הקטנים ההתנצלות הזו כבר לא תעזור.

פינת זיכרון בעיר פייאלופ, שבמדינת וושינגטון לשני ילדיו של ג'וש פאוול, אותם פוצץ יחד עם עצמו, 5 בפברואר 2012. Ted S. Warren, AP
אחותה של האם הנעדרת בפינת זיכרון שהוקמה לילדים סמוך למקום הרצח/AP, Ted S. Warren

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully