וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בארה"ב: בן שנתיים וחצי ירה למוות באמו?

אב שהתקשר למשטרה המקומית במיראמר, פלורידה, סיפר כי בנו הפעוט ירה למוות באמו. עם זאת, במשטרה בוחנים אפשרויות נוספות. האזינו לשיחה הנסערת למוקד החירום

טרגדיה משפחתית בארצות הברית: גופתה של ג'וליה בנט, בת 33, נמצאה ירויה בביתה בפלורידה בשבוע שעבר. אבי בנה של בנט, טרוי ביילי ג'וניור, התקשר למשטרה המקומית, וסיפר בקול נרגש כי בנה הפעוט, בן השנתיים וחצי, הוא זה שירה למוות באמו.

רשת CNN דיווחה הלילה (רביעי) כי האב סיפר לשוטרים כי ניסה לקחת את האקדח מידו של הילד, וזה פלט כדור, ממנו נהרגה האם. דוברת המשטרה המקומית בעיירה מיראמר מסרה כי חוקרי המשטרה ישוחחו עם הפעוט על האירוע, "אולם בהתחשב בגילו, אנחנו לא מצפים ליותר מדי".

בנט נפגעה מכדור בודד שנורה לעברה, ופגע בגבה. מהמשטרה המקומית נמסר כי סמוך לשעה 19:00 התקשר האב ותיאר את המקרה. "בני תפס את האקדח והרים אותו", סיפר, "אלוהים, אני לא מאמין". בחקירתו סיפר ביילי כי הותיר את האקדח שברשותו לרגע ללא השגחה, ומשהבחין בילד נוטל את הנשק – היה זה מאוחר מדי. התובע הכללי של פלורידה, צפוי להכריע בימים הקרובים האם להגיש כתב אישום נגד האב באשמת רשלנות, בעוד שהילד עצמו הועבר למשפחתה של אמו.

על אף דיווחו של האב, וכיוון החקירה הראשוני, במשטרה המקומית לא פוסלים כיווני חקירה נוספים. גורם במשטרה אמר כי הם בוחנים בספקנות את האפשרות כי הפעוט היה מסוגל להרים ולתפעל את אקדח ה"גלוק" של האב, אשר לא היה נשוי לבנט ולא חי עמה.

"הוא כל הזמן קורא לה, 'אמא, אמא'", סיפרה מרווה אנגלין, אחותה של בנט. אחות נוספת של ההרוגה, אנג'לה תומפסון, אמרה לרשת ABC כי "בחסד האל אנחנו עדיין מחזיקים מעמד". "זו צריכה להיות אזהרה לכל ההורים, שלא להותיר כלי נשק במקום הנגיש לילדים. אפילו אם אתה מאמין שהנשק לא טעון, זה לא חכם, וזה לא בטיחותי", סיכמה דוברת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully