וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח שלישי ביממה: צעיר נדקר למוות באום אל-פחם

קובי דוד

17.2.2012 / 13:59

בן 17 נדקר במהלך קטטה לאחריה הובהל לבית חולים העמק בעפולה כשהוא במצב אנוש ומותו נקבע בבית החולים. אמש נרצח בדקירות בן 37 מאשקלון וקשישה נרצחה בביתה ירושלים

נער בן 17 נדקר למוות בצהריים (חמישי) במהלך קטטה באום אל-פחם. הנער נדקר מספר דקירות, בעיקר באזור החזה, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים העמק, לאחר שעתיים בהם שהה בטיפול נמרץ, מת מפצעיו. הנער נדקר ככל הנראה על ידי נער אחר איתו הוא היה מסוכסך. יחידה מרכזית מחוז חוף החלה לחקור את נסיבות המקרה, טרם נעצרו חשודים.

זהו מקרה הרצח השלישי מאז אמש: באשקלון נרצח בדקירה בן 37. הנרצח נמצא מוטל ברחוב השומר הצעיר בעיר כשעל ירכו סימני דקירות, צוות מגן דוד אדום שהוזעק אליו ניסה לבצע בו פעולות החייאה ולעצור את הדימום מהעורק הראשי בירך, אך לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בשכונת גילה בירושלים עצרו אמש שוטרי מרחב מוריה גבר חסר בית, בשנות ה-60 לחייו, בחשד שרצח קשישה כבת 80, אשר בביתה הוא התארח בחודש האחרון.

בנוסף, נפצעו לפנות בוקר שני צעירים באורח אנוש ובינוני לאחר שאלמונים ירו לעברם בשכונת קריית משה ברחובות. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את אחד הצעירים כשהוא מחוסר הכרה, והוא הובהל לבית החולים קפלן כשהוא מונשם, ואילו השני פונה גם הוא לבית החולים כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו העליון ובגפיו התחתונות. דיירי הרחוב סיפרו כי שמעו יריות והזעיקו את המשטרה, אשר מחקירתה הראשונית עולה כי הצעירים עמדו מתחת לבניין כאשר אלמונים ירו לעברם. נסיבות הירי נבדקות.

לקריאה נוספת
חשד לניסיון רצח ברחובות: פצוע אנוש ופצוע קל מירי
חשד: חסר בית מעורער בנפשו רצח קשישה בירושלים
חשד לרצח באשקלון: בן 37 נדקר ומת, הדוקר נמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully