וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיאני: "יש לי סיכוי גדול לנצח בפריימריז בקדימה"

ראש עיריית בת ים התייחס לפרסומים לפיהם הוא מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה, ואמר כי יחליט סופית עד יום ראשון. "באתי לשנות סדרי עדיפויות", אמר

תוספת מעניינת למירוץ לראשות מפלגת קדימה: ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני התייחס הבוקר (רביעי) לפרסומים לפיהם הוא מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה בפריימריז הקרובים, זאת למרות החשדות התלויים נגדו בגין קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים על ידי עובד ציבור, הלבנת הון ועוד. בראיון לגלי צה"ל אמר לחיאני כי ייתן את החלטתו הסופית עד יום ראשון, וטען כי יש לו "הרבה יותר מסיכוי" לנצח.

"ההתלבטות היא האם זה נכון ללכת למרות שיש לי חזקת חפות, החלק השני הוא שאני חי בעיר שאני מאוד אוהב", אמר לחיאני, שהתייחס גם לעובדה שלא היה חבר בקדימה תקופה ארוכה מספיק בשביל להתמודד על ראשותה: "סגרנו את העניין התקנוני", אמר, "בתרגיל פוליטי - ככה ישביתו יריב חזק".

לחיאני דיבר על מטרותיו במרוץ ואמר כי הוא "רוצה לייצר מציאות אחרת – לעשות חוקה, להוריד את מחיר המים, לשנות את סדרי העדיפויות. באתי לעיר שהיתה כמו מדינת ישראל, לשנות סדרי עדיפויות".

לחיאני התייחס גם לחשדות נגדו ואמר: "כל החקירה המתוקשרת הייתה תרגיל לחסום אותי. יש לי חזקת חפות". הוא הוסיף כי "לפני שלוש שנים אמרו שאוטוטו מגישים כתב אישום. ברור לי שאם אני מתמודד בעוד שנתיים או שנה ואני נקי מסיפור החקירה אני מועמד שמנצח כמעט בוודאות, נראה לי".

עוד על החשדות נגד לחיאני
המשטרה ממליצה להגיש כתב אישום נגד שלומי לחיאני
לחיאני עתר לבג"ץ: "סיימו החקירה בענייני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully