וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי הרכבת משבית החל מהבוקר את כל הקווים

העובדים השביתו את תנועת הרכבות בשל סכסוך עבודה ביניהם לבין ההנהלה סביב הכוונה להכניס קטרים חדשים לשימוש וטענת העובדים על קידום מקורבים. האם האוטובוסים יעמדו בעומס?

עובדי רכבת ישראל פתחו הבוקר (שלישי) בעיצומים, ומתכננים להשבית את כל קווי הרכבות. בינתיים, עד שיכריע ועד העובדים אם לשוב לעבודה - ובאילו תנאים, הנוסעים סובלים, ונאלצים להשתמש בקווי האוטובוס העמוסים.

הרכבת האחרונה יצאה אתמול לדרכה בשעה 23:04 ממודיעין, ולאחר מכן הופסק השירות. לצד טענות על מינוי מקורבים לתפקידי מפתח בחברה, העילה הרשמית להשבתת הרכבת, החל מהבוקר, היא הכנסתם לשימוש של ארבעה קטרים חדשים. בוועד העובדים, המונהג על ידי גילה אדרעי, אומרים כי הנהגים לא עברו הכשרה מתאימה לנהיגה בקטרים החדשים, וכי הפעלתם כרוכה בסיכון ממשי. העובדים אומרים גם כי הכשרת הנהגים מבוצעת בצורה לקויה.

רכבת ישראל בשביתה. דרור עינב
ההנהלה ביקשה גם להכריז כי העובדים מבזים את בית הדין/דרור עינב

בהנהלת הרכבת הגיבו הבוקר בזעם להחלטת הוועד להשבית את תנועת הרכבות. "נציגי ועד עובדי הרכבת, והעומדת בראשם, מוכיחים שוב כי לקוחות החברה משמשים עבורם אך ורק כבני ערובה במאבקם למנוע את הקדמה ברכבת ישראל", נמסר מהחברה. "כלי השביתה של עובדי הרכבת הפך לזול ומזלזל, ואנו מגנים בכל תוקף את המהלך האגרסיבי וחסר האחריות של ועד עובדי הרכבת כלפי הציבור הישראלי". עוד נמסר כי "חברת רכבת ישראל פועלת לבקשת צווי מניעה כנגד השביתה, בנוסף לבקשת ביזיון בית המשפט שכבר הוגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully