וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן אשל האריך את חופשתו; צפוי להיחקר השבוע

טל שלו

5.2.2012 / 21:02

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה מאריך את החופשה שלקח בעשרה ימים נוספים עד לסיום בירור התלונות בעניינו, לפיהן הטריד לכאורה את עובדת הלשכה ר', ששבה הבוקר לעבודה

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, נתן אשל, הודיע היום (ראשון) כי יאריך את חופשתו בעשרה ימים נוספים, על רקע המשך חקירת נציבות שירות המדינה בפרשה במסגרתה הוא חשוד שהטריד את עובדת הלשכה ר'. גורמים במשרד המשפטים אישרו את הפרטים. אשל צפוי להיחקר השבוע באגף החקירות של נציבות שירות המדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעורבים בפרשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשל אמר למקורביו בימים האחרונים כי הוא מברך על קיום החקירה וכי הוא מעוניין להתייצב ולמסור את גרסתו על מנת שהאמת תיחשף. הוא המשיך להכחיש את הטענות לפיהן הטריד את ר' והאשים את בכירי הלשכה שהעבירו את המידע על המעשים שביצע לכאורה - מזכיר הממשלה, צבי האוזר, ראש אגף ההסברה, יועז הנדל, וככל הנראה גם המזכיר הצבאי, אלוף יוחנן לוקר - בכך שפעלו ממניעים אינטרסנטיים.

ר' שבה הבוקר לעבודתה בלשכה, והיא מתמידה בסירובה להעיד בנציבות שירות המדינה, וזאת על אף שלנציבות יש סמכות לכפות על ר' להעיד. טרם ברור אם בסופו של דבר, היא אכן תידרש לעשות זאת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לראשונה לפרשה ביום רביעי האחרון, באומרו כי "אני גזרתי על עצמי בנושא של הבדיקה שמתרחשת בלשכתי כלל פשוט: נמתין בסבלנות עד סיום הבדיקה. אני לא מתכוון להתייחס מעבר לכך, פשוט להמתין בסבלנות, זה הדבר הנכון לעשות בעת הזו".

האם נתניהו לא יודע לבחור את האנשים הנכונים?
נתניהו על פרשת אשל: נמתין בסבלנות לסוף הבדיקה
וינשטיין החליט: לא תיפתח חקירה פלילית נגד אשל
"על נתניהו לגבות המתלוננים ולהשעות את נתן אשל"
"החשדות נגד נתן אשל: הטריד מינית את ר' וביצע מעשה מגונה"

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully