וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכיר בלשכת נתניהו הטריד עובדת ועקב אחריה"

גלעד גרוסמן

24.1.2012 / 9:47

נציבות שירות המדינה פתחה בבדיקה לבירור תלונת העובדת הטוענת כי הבכיר בלשכת רה"מ נהג לחטט בטלפון הנייד ובדואר האלקטרוני שלה. לשכת נתניהו: "מדובר ברכילות"

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה היום (שני) לאגף המשמעת בשירות נציבות המדינה לפתוח בבדיקה מקדמית לבירור תלונה של עובדת בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. וינשטיין הורה על הבדיקה לאחר שהתקבל מידע לפיו בכיר בלשכה ומקורב לראש הממשלה, נהג להטריד את העובדת בקביעות. גורמים בלשכת ראש הממשלה ביקשו להבהיר כי "לא מדובר בתלונה שהוגשה, אלא בבדיקת רכילות בלבד".

במידע הנוגע לעובד, נטען כי הבכיר עקב אחרי העובדת בתום שעות העבודה, חיטט בהודעות הטקסט בטלפון הנייד שלה וקרא הודעות בדואר האלקטרוני שלה. בגלי צה"ל דווח כי העובדת לא משתפת פעולה בבדיקה שנפתחה בנציבות שירות המדינה וכי ייתכן שהיחס מצד הבכיר כלפי העובדת החמיר, לאחר שנסעה לחו"ל עם עובד אחר בלשכה.

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה כי "אנו מאשרים שבעקבות מידע שהגיע למשרדנו, הורה היועץ המשפטי לממשלה לאגף המשמעת בנציבות שירות המדינה לקיים בדיקה ראשונית של אמינות מידע זה. בשלב זה לא נמצא ביסוס ממשי למידע ולא נפתחה חקירה". גם מנציבות שירות המדינה טרם נמסרה תגובה.

בהכנת הידיעה השתתפה טל שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully