וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מאיר אברג'יל ישוחרר ממעצר וישוב לארץ

גלעד גרוסמן

31.1.2012 / 4:36

בית המשפט הורה לשחרר את העבריין המורשע, שנעצר לפני שבועיים וחצי בשל הפרת תנאי שחרורו מהכלא הגרמני, והוא ישוב לארץ בימים הקרובים. "הייתה איוולת לעוצרו", אמר פרקליטו

בית המשפט בגרמניה הורה אמש (שני) לשחרר את העבריין מאיר אברג'יל, שנעצר במדינה לפני כשבועיים וחצי בשל הפרת תנאי שחרורו מהכלא הגרמני. אברג'יל הורשע לפני מספר שנים בגרמניה בגין עבירת סמים, ומכיוון שהחוק הגרמני לא מתיר לאנשים שהורשעו על אדמתה ושאינם אזרחי גרמניה להיכנס לתחומה לאחר מכן. אברג'יל נחשב לפסול כניסה.

פרקליטו של אברג'יל, עורך הדין אבי עמירם, אמר אמש לוואלה! חדשות כי הייתה זאת איוולת לעצור את מרשו בגרמניה. "הוא הגיע בריש גלי לגרמניה מבלי שידע על מגבלה", סיפר עמירם, "יכלו להודיע לו כבר בשדה שהוא פרסונה נון גרטיה ולשלוח אותו חזרה". אברג'יל צפוי להגיע לישראל בעוד מספר ימים.

נגד אברג'יל מתנהל משפט בארץ, במסגרתו הוא נאשם כי ביחד עם האחים ראובן ועזרא (שוני) גבריאלי, ארגנו וערכו השלושה במשך כשנתיים הימורים בלתי חוקיים בבתי קפה אינטרנט, בפיצוציות ובקיוסקים. באותו זמן שפרקליטות מחוז ת"א מיסוי וכלכלה הגישה את כתב האישום בפתח תקווה, המחלקה הבינלאומית בפרקליטות פעלה להסגרתו של אברג'יל לארצות הברית.

לפני כשנה הוסגרו האחים מאיר ואיציק אברג'יל לארצות הברית, והואשמו שם בעבירות חמורות של רצח, סחיטה, אלימות והלבנת הון, זאת לאחר חקירה מטעם האמריקנים שנמשכה כשש שנים, במסגרתה דרשו את הסגרתם בפרשת הבנק למסחר. באוגוסט האחרון שב מאיר אברג'יל לישראל לאחר הסדר טיעון שנחתם בארצות הברית, במסגרתו הודה אברג'יל בעבירות, ונגזרו עליו 35 חודשי מאסר. איציק אברג'יל, לעומת אחיו, דחה את הסדר הטיעון שהוצע לו בארצות הברית – להודות ברצח ולרצות עשר שנות מאסר, וייתכן כי בעתיד יקבל עונש כבד פחות.

עוד על מאיר אברג'יל:
הדיווח על מעצרו של אברג'יל בגרמניה
אחרי 3 שנים בכלא האמריקאי: מאיר אברג'יל בישראל
מסתמן: הסדר טיעון למאיר אברג'יל בארה"ב, ישוב לארץ

לפניות לכתב - gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully