וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: העבריין מאיר אברג'יל נעצר על ידי המשטרה

11.1.2012 / 19:38

לאחר שחזר לארץ במסגרת הסדר טיעון עם ארצות הברית, נעצר העבריין מאיר אברג'יל על אדמת גרמניה, בה ישב בכלא בעבר. הסיבה: החוק הגרמני לא מתיר למורשעים בעבר להיכנס אליה

העבריין מאיר אברג'יל נעצר היום (רביעי) בגרמניה על ידי המשטרה המקומית. אברג'יל, אשר ישב בעבר בכלא הגרמני, נחשב לפסול כניסה לשטח גרמניה, מכיוון שהחוק הגרמני לא מתיר לאנשים שהורשעו על אדמתה ואינם אזרחי גרמניה להיכנס לתחומה.

נגד אברג'יל מתנהל משפט בארץ, במסגרתו הוא נאשם כי הפעיל ביחד עם האחרים ראובן ועזרא (שוני) גבריאלי ובו נטען כי במשך כשנתיים ארגנו וערכו הימורים בלתי חוקיים בבתי קפה אינטרנט, בפיצוציות ובקיוסקים. באותו זמן שפרקליטות מחוז ת"א מיסוי וכלכלה הגישה את כתב האישום בפתח תקווה המחלקה הבינלאומית בפרקליטות פעלה להסגרתו של אברג'יל לארצות הברית.

לפני כשנה הוסגרו האחים מאיר ואיציק אברג'יל לארצות הברית, והואשמו שם בעבירות חמורות של רצח, סחיטה, אלימות והלבנת הון, זאת לאחר חקירה מטעם האמריקנים שנמשכה כשש שנים, במסגרתה דרשו את הסגרתם בפרשת הבנק למסחר. באוגוסט האחרון שב מאיר אברג'יל לישראל לאחר הסדר טיעון שנחתם בארצות הברית, במסגרתו הודה אברג'יל בעבירות, ונגזרו עליו 35 חודשי מאסר. איציק אברג'יל, לעומת אחיו, דחה את הסדר הטיעון שהוצע לו בארצות הברית – להודות ברצח ולרצות עשר שנות מאסר, וייתכן כי בעתיד יקבל עונש כבד פחות.

עוד על מאיר אברג'יל:
אחרי 3 שנים בכלא האמריקאי: מאיר אברג'יל בישראל
מסתמן: הסדר טיעון למאיר אברג'יל בארה"ב, ישוב לארץ
מאיר אברג'יל בארה"ב - המשפט בארץ יימשך בהיעדרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully