וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון למאיר אברג'יל בארה"ב, ישוב לארץ

גלעד גרוסמן

20.8.2011 / 0:20

מי שנחשב לאחד העבריינים הבכירים בישראל עשוי לשוב בקרוב לארץ, במידה ויסכים להסדר טיעון לפיו ירצה תקופת מאסר נוספת, אולי בישראל. לא ברור מה יעלה בגורל אחיו איציק, הנאשם ברצח

האם האחים אברג'יל יחזרו בקרוב לישראל? מאיר אברג'יל, הנחשב לאחד העבריינים הבכירים בישראל, עשוי לשוב בקרוב לארץ, לאחר שיחתום על הסדר טיעון מקל עם רשויות אכיפה בארצות הברית. על פי הסדר הטיעון, שהוגש אמש (שישי) לבית משפט בלוס אנג'לס, מאיר אברג'יל יודה בסחיטה, ובתמורה לכך ישתחרר בתקופה הקרובה, בתום ריצוי שלוש וחצי שנות מאסר, שאת רובן כבר בילה במעצר. עד כה דחה מאיר אברג'יל את הסדרי הטיעון שהוצעו לו כדי לא להפליל את אחיו, איציק, הנאשם ברצח.

עוד על משפטם של האחים אברג'יל
מאיר אברג’יל בארה”ב - המשפט בארץ יימשך בהיעדרו
צפו בהסגרת האחים אברג’יל, שלב אחר שלב
הערעור נדחה: האחים אברג’יל יוסגרו לארה”ב

מאיר אברג'יל ואחיו איציק הוסגרו בינואר האחרון לארצות הברית. איציק הואשם ברצח, ומאיר בעבירות סחיטה. לדברי גורם המקורב לפרשה, האמריקאים הסכימו להסדר הטיעון לאחר שהגיעו למסקנה שיש קשיים ראייתיים בתיק, במיוחד לאור העובדה ששני עדי מפתח בפרשה – אסי ועקנין וגבי בן הרוש, הודיעו כי לא יעידו נגד האברג'ילים. בשלב זה לא ברור עדיין האם מאיר אברג'יל יחזור לישראל כאזרח חופשי, או יוסגר חזרה כאסיר וירצה בארץ תקופת מאסר קצרה. בכל מקרה, עם חזרתו יעמוד אברג'יל לדין בעניין אחר: בימים אלה מתנהל נגד אברג'יל ונגד האחים גבריאלי משפט בגין הפעלת רשת הימורים בלתי חוקיים. בעבר טען פרקליטו של אברג'יל, אבי עמירם, כי יש לבטל את כתב האישום נגדו בפרשה זו בעקבות הסגרתו, אולם אם יחזור, הוא יוכל להיות נוכח במשפטו.

התמונה פחות ברורה באשר לאחיו של מאיר, איציק: הרשויות בארצות הברית הציעו לנאשם ברצח לחתום על הסדר טיעון לפיו ירצה עשר שנות מאסר, אולם הוא דחה את ההצעה, וכעת מסתמן כי יוצע לו הסדר ובו עונש פחות.

(עדכון ראשון: 21:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully