וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים ישראלים תקפו את אתר החדשות האירני

בתגובה על המתקפות נגד אתרי המרכז הרפואי שיבא ועיתון הארץ, ניסו האקרים ישראלים מקבוצת IDF-Team להפיל את אתרי תחנת הטלוויזיה האירני Press TV ומשרד הבריאות האירני

האקרים ישראלים שוב מנסים להפיל אתרי אינטרנט אירניים. קבוצה פרו-ישראלית שקוראת לעצמה IDF-Team החליטה להפיל הערב (חמישי) את האתר של ערוץ החדשות האירני Press TV, המשדר באנגלית. בנוסף, מתקיפים חברי הקבוצה את אתר משרד הבריאות האירני, וכן השחיתו מספר אתרים לא קשורים, בהם נשתל דגל ישראל והכיתוב "Fuck Arabs", למרות שיש לציין כי האירנים אינם ערבים.

לטענת הקבוצה, ההתקפות מגיעות "בגלל התקפה על אתר של בית החולים שיבא ועיתון הארץ". הם אף טוענים, באנגלית עילגת, כי "אם ההאקרים הערבים חושבים שנעבור בשקט על התקפה של אתרים ישראליים - כפי שאמרתי להם, טעות בידיהם".

חשוב לציין כי רק באתרים הקטנים מדובר בפריצה אמתית בעוד שבמקרה של Press TV ואתר משרד הבריאות, מדובר במתקפה מבוזרת שמטרתה ליצור עומס על האתר. המתקיפים משתמשים במספר מחשבים שמנסים כל הזמן לגשת לאתר, ובכך יוצרים עומס על השרת שלו. ניתן להפיל ככה כמעט כל אתר שלא מצויד במערכות אבטחה מתוחכמות ויקרות - מערכות בהן מצוידות תשתיות קריטיות שמחוברות לרשת האינטרנט.

ניסיון לגרום לקריסת אתרים הפך ל-"תחביב" מקובל בקרב קבוצות עם תאוות פרסום בשני צדי המתרס, כשבמקביל מנסים האקרים משני הצדדים גם לפרוץ למאגרי מידע עם סיסמאות וכרטיסי אשראי ולגנוב מהם פרטים אלה. מטרת קבוצות ההאקרים איננה למכור אותם, כפי שעושים פושעים מקצועיים, אלא להפיץ אותם ברבים למען קידום אג'נדה ולשם פרסום. הסיבוב האחרון החל בשלושה בינואר, אז פרסם ההאקר סעודי פרטי אשראי של אלפי ישראלים, שנגנבו מאתרי מכירות קבוצתיות קטנים וחנות מקוונת של משחקי וידאו.

עוד על מלחמות הסייבר

אתר "הארץ" דיווח: הופלנו על ידי האקרים
איחוד האמירויות: "סיכלנו מתקפה על אתר הבנק המרכזי"
האקר ישראלי: פירסמתי פרטי 30 אלף משתמשים ערבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully