וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד האמירויות: "סיכלנו מתקפה על אתר הבנק המרכזי"

22.1.2012 / 20:51

האקרים, ככל הנראה ישראלים, ניסו להפיל את אתר הבנק המרכזי של איחוד האמירויות על ידי הצפת שרת האינטרנט במידע כוזב, אולם הניסיון נכשל. בתגובה: נחסמה גישה לאתרים מחו"ל

הבנק המרכזי של איחוד האמירויות סיכל בשבוע שעבר מתקפה שניסתה להפיל את האתר שלו, זאת לדברי אחראי המיחשוב של הבנק. ככל הנראה, האקרים ישראלים היו מאחורי המתקפה, זאת לאחר שהבטיחו לפגוע באתרי ממשל בערב הסעודית ובאיחוד האמירויות, כנקמה על גל גניבות כרטיסי האשראי הישראלים על ידי האקר שטען כי הוא פועל מערב הסעודית.

ההאקרים פצחו במתקפת שלילת שירות (DoS) - הצפה של שרת אינטרנט עם מידע כוזב על מנת לגרום לקריסתו - נגד הבנק המרכזי של איחוד האמירויות ביום חמישי, זאת לדברי בוב תומפסון, אחראי המיחשוב של הבנק.

בתגובה, מפעיל התקשורת של האיחוד, Etilsat, אשר מספק שירותי תקשורת לבנק, חסם את הכניסה לאתר מחוץ למדינה. לדברי תומפסון, הדבר עצר את ההאקרים."לא נגרם נזק לאתר", אמר, "Etilsat היו זהירים מאוד, מה שהתברר כאסטרטגיה הנכונה".

קבוצת האקרים אשר קוראת לעצמה IDF Team, שם שנועד ליצור אסוציאציה עם צה"ל, אמרה ביום רביעי בהודעה אותה פרסמו כי יפילו את אתר הבנק המרכזי של איחוד האמירויות. אותם ההאקרים טענו בשבוע שעבר כי הפסיקו את פעילות האתרים של הבורסות בערב הסעודית ובאבו דאבי. שתי הבורסות הכחישו כי אתריהן נפרצו. ראשיד אל-בלושי, מנהל הפעילות בבורסת אבו דאבי, אמר כי האתר לא נפגע. "בדקנו את בסיס הנתונים ולא נצפתה גישה לא מורשית", הוסיף.

מלחמת ההאקרים - כותרות אחרונות:
האקר ישראלי: פירסמתי פרטי 30 אלף משתמשים ערבים
הסעודים מודים: האקר ישראלי חשף פרטי אשראי שלנו
האקרים פרו-פלסטינים חשפו ברשת פרטי מידע אישי של ישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully