וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקר ישראלי: פירסמתי פרטי 30 אלף משתמשים ערבים

לדברי ההאקר "חניבעל", הפרסום הוא תגובה למתקפת הסייבר שעברו מספר אתרים מרכזיים בישראל במהלך היום. הוא טוען כי יפרסם רשומות של 10 מיליון חשבונות בנק "אם יקבל פקודה"

האקר המגדיר עצמו כפרו-ישראלי ממשיך לפרסם כתובות מייל וסיסמאות של משתמשים אותם הוא מגדיר כערבים, זאת לדבריו בתגובה לפריצות אל אתרים ישראליים. הרשימה החדשה, בת 30 אלף הרשומות, פורסמה באתר Pastebin בו הופיעה ב-2 בינואר לראשונה רשימת מספרי האשראי של 0xOmar, המזוהה עם הפריצה לאתרים הישראליים. מדובר בפרסום רביעי במספר בימים האחרונים.

בדומה ל-Omar, חניבעל מתרברב במעשיו, מעליב את הצד השני וגורס כי מונע על ידי אידאולוגיה. "מדינת ישראל, אל דאגה, את בידיו של ההאקר הטוב בעולם", כותב בהודעה שצורפה לרשימה. "אמשיך לתמוך בממשלת ישראל, אמשיך לתקוף את מדינות ערב." חניבעל אף טוען שקיבל "אלפי מיילים מערבים חסרי ישע, שמתחננים להפסיק פרסום חשבונות פייסבוק כי זה פוגע בחווית הגלישה שלהם", ו"מאות מיילים מפוליטיקאים בכירים בצרפת ומדינות אחרות, שביקשו לא לפרסם את רשימת 10 מיליוני חשבונות הבנק שיש ברשותי".

כמו כן, חניבעל מגייס את עצמו לצה"ל, באמרו כי "אם הרמטכ"ל בני גנץ, או ראש הממשלה נתניהו יכריזו על מלחמת סייבר, אצטרך לפרסם את רשימת 10 מיליון חשבונות הבנק. בניסף, קיימת רשימה של 4 מיליוני כרטיסי אשראי. רק תנו פקודה ואעשה זאת" הוא כותב. לפני מספר ימים עוד טען שלא יעשה זאת, באמרו "אני לא מפרסם מספרי אשראי, מידע בנקאי וכדומה. אזרחים חפים פשע, למה לפגוע בהם כלכלית? אהרוס אותם עם חווית שימוש".

(עדכון ראשון: 23:04)

  • עוד באותו נושא:
  • האקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully