וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נערות הליווי סיממו את הכימאי, וחנקו עם שקיות"

גלעד גרוסמן

26.1.2012 / 13:04

"בנחישות ובאופן מחושב": אנה קורמשינה ומרינה טראנסקו מואשמות שמהלו אקסטזי במשקה של ד"ר אלי ללוז, בן 70, דקרו וחנקו אותו. הן שרפו את גופתו ונמלטו עם שקית הראיות

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

כתב האישום שהוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, חושף פרטים מזעזעים על אופן הירצחו של המדען אלי ללוז, בסוף חודש דצמבר של השנה שעברה. לפי כתב האישום, אנה קורמשינה, בת 30 ומרינה טראנסקו, בת 25, היו שתי אוקראיניות שבאו לישראל באופן לא חוקי כדי לעבוד כנערות ליווי, והתגוררו יחד באשדוד.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד סנאית פישר אהרוני מפרקליטות מחוז תל אביב, כשבוע לפני הרצח פגשה קורמשינה את ללוז, בן 70, בדירתו בתל אביב, וסיפקה לו שירותי מין בתשלום. היא סיפרה לטראנסקו כי ללוז מחזיק בדירתו כסף, והשתיים החליטו לשדוד אותו. קורמשינה קבעה עם ללוז פגישה נוספת, ואמרה לו שהיא מגיעה עם חברה נוספת כדי להעניק לו שירותי מין. השתיים החליטו לסמם את ללוז באקסטזי, שימהלו במשקה שיגישו לו.

חשודים ברצח אלי ללוז, דר' לכימיה שנרצח בביתו ברחוב דיזינגוף תל אביב, דצמבר 2011. דרור עינב
מרינה טראנסקו בבית המשפט/דרור עינב

כשהן הגיעו לדירתו של ללוז, סמוך לשעה 23:00 בלילה, שתו עמו משקה אלכוהולי, ומהלו בו – כפי שתכננו – את האקסטזי. על פי כתב האישום, לאחר מכן שכבו השלושה במיטה, וטראנסקו ניגשה למטבח והביאה שני סכינים. קורמשינה וטראנסקו דקרו את ללוז תשע דקירות בחזה ובצוואר, ופגעו בוורידים בצווארו ובריאתו. כאשר הוא התבוסס בדמו, הן הלבישו על ראשו שתי שקיות ניילון והידקו אותן לצווארו.

הציתו את המיטה, גנבו כסף וטלוויזיה

לאחר מכן, על פי כתב האישום, השתיים גנבו מהדירה 1,200 שקלים, 100 אירו ומכשיר טלוויזיה, ולקחו עמן את הסכינים, את הכוסות מהן שתו, כמה בקבוקים ומכשירים סלולריים. הן הציתו את גופתו של ללוז, בעזרת שמיכה ספוגה באלכוהול. את שקית הראיות לקחו עמן במונית לביתן באשדוד, שם השליכו אותה בפח אשפה ברחוב.

טראנסקו וקורמשינה מואשמת גם בהצתה, בהשמדת ראייה ובשיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרן עד תום ההליכים המשפטיים נגדן, ובבקשת המעצר נאמר כי השתיים הודו במעשיהן ושחזרו את הרצח. כמו כן, נמצאה טביעת אצבע של אחת מהן על אחת השקיות באמצעותן חנקו את ללוז.

"מעשיהן של המשיבות נעשו בנחישות, באופן מחושב ומתוכנן, באלימות קשה ובקור רוח כלפי אדם מבוגר, כבן 70, על לא עוול בכפו", נכתב בבקשת הארכת המעצר. "המשיבות לא בחלו בשום אמצעי אכזרי ככל שיהיה כדי להמיתו ולהשחית את גופו - וכל זאת כדי להבטיח את מותו ואת ביצוע השוד, כמו גם כדי למנוע גילוי מעשיהן ולהתחמק מעונש". במעורבות בפרשה חשודים גם שני גברים נוספים, שפרטיהם נאסרו לפרסום.

לקריאה נוספת על פרשת הרצח של הדוקטור אלי ללוז
משפחת הד"ר שנרצח: "לא סיפרנו לאמא מה קרה באמת"
הותר לפרסום: 2 נערות ליווי ובני זוגן חשודים ברצח ד"ר אלי ללוז
הנרצח בתל אביב: כימאי צרפתי שאהב את ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully