וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות העוגות: "חיילים בעד הסדר הנסיעה בימי א'"

25.1.2012 / 10:30

אחרי הטרוניות שנשמעו בעקבות הסדר הנסיעה החדש המונע נסיעה חינם ברכבת בתחילת השבוע, מגלה תחקיר של צה"ל כי החיילים מביעים שביעות רצון רבה מהנסיעה באוטובוסים

התחקיר שבוצע בצה"ל בנוגע ל"פיילוט" ההסעות בימי ראשון בבוקר מגלה כי החיילים דיווחו שיעדיפו ביום ראשון הקרוב לנסוע לבסיסיהם באוטובוסים. הסיבה: החיילים נהנו מהעובדה שחולקו להם מזון ושתייה ושניתן להם למעשה אישור לאחר לבסיס. סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר נוה קיים אמש (שלישי) סיכום לתחקיר שערך הצבא בנושא. כזכור, בהסכם בין צה"ל ורכבת ישראל הוחלט כי מדי יום ראשון בין השעות 6:00 ל-9:00 לא תהיה נסיעה חינם לחיילים ברכבת ולשם הסעתם יוקצו כ-300 אוטובוסים על חשבון הרכבת.

התחקיר שסיכם האלוף נוה העלה כי 7,000 חיילים שעלו על 275 האוטובוסים גילו שביעות רצון גבוהה מהנסיעה וציינו לטובה את העוגה והשתייה שקיבלו במהלכה ואת האיחור לבסיס שהוסיף להם שעות שינה. קצין בכיר שמעורב בפרטי התחקיר סיפר כי בצה"ל מעריכים שביום ראשון ינצלו מספר גדול יותר של חיילים את ההסעות.

"פחות מ-200 חיילים רכשו כרטיסים (לרכבת. א"ב) מכספם כמו שיש חיילים שמגיעים לאילת בטיסה ובוחרים מכספם לשלם על מונית במקום להגיע לבסיס בהסעה מסודרת. אנחנו מעריכים לאחר בדיקה מקיפה שיותר חיילים יגיעו ביום ראשון הקרוב. חיילים מרוצים יביאו עוד חיילים וחיילים שהיו רגילים לנסוע בתחבורה ציבורית יעדיפו את השירות הישיר של התחנות. אנחנו ניערך לזה בהתאם". האלוף נוה סיכם כי מדי יום שלישי יתקיים תחקיר כדי לבחון תקלות שיצוצו וכדי לשפר את רווחת החיילים באוטובוסים.

בצה"ל דוחים את הטענה כי חיילים נשפטו או נענשו בשל ההסדר החדש עם רכבת ישראל המאפשר לחיילים לאחר לבסיסים. מבדיקה מקיפה שהציגה המשטרה הצבאית התברר כי אף חייל לא נשפט או נענש על ידי מפקדיו בשל איחור ליחידה ביום ראשון האחרון.

עוד בנושא:

בצה"ל לא מתרגשים: רק 200 חיילים שילמו על רכבת
ההסדר החדש ביום א': חיילים שילמו על הנסיעה ברכבת
ח"כ רגב: "חיילים שאיחרו נענשו"; צה"ל מכחיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully